sobota, 5 kwietnia 2014

Streetcom i mBank

Cześć! Dziś trochę inna tematyka. Jestem ciekawa - czy ktoś z Was słyszał o stronie Streetcom, dzięki której można testować przeróżne produkty zupełnie za darmo?

Mi udało się wziąć udział w kilku kampaniach, obecnie jestem ambasadorką kampanii mBank, która w skrócie mówiąc polega na testowaniu aplikacji mBank.
Konto w mBanku mam od... 14 roku życia. Z aplikacji korzystam dopiero przez kilka tygodni, ale na pewno zostanie ze mną dłużej, bo uratowała mnie już w wielu sytuacjach. Często przypominam sobie o konieczności wysłania przelewu albo wypłacenia pieniędzy w ostatniej chwili, kiedy już nie mam jak tego zrobić. W dodatku można szybko przejrzeć mOkazje, a przy okazji zaoszczędzić trochę pieniędzy!
A wydatków w ostatnim czasie pojawiło się sporo, więc duży plus za ułatwienie oszczędzania :)

Miłym zaskoczeniem uczestnictwa w kampanii był fakt, że każdy z testujących otrzymał kod uprawniający do zamówienia dużej pizzy. Naprawdę dużej - skorzystało 5 osób! :)




Jeśli macie konto w mBanku, aplikację można pobrać TUTAJ. Może macie jakieś własne opinie na jej temat?

A może w ogóle nie macie konta w banku? Dzielcie się opiniami! Ja osobiście nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez konta bankowego, bo w moim portfelu pieniądze nigdy zbyt długo nie wytrzymują :P

32 komentarze:

  1. Ja jestem na studiach, więc niestety muszę posiadać konto. Chociaż... czy ja wiem, czy niestety? Nie muszę prosić tatę, żeby robił mi przelew, kiedy potrzebuję coś zamówić przez internet.
    Niemniej jednak lepiej chyba mieć kasę w portfelu, niż płacić kartą za zakupy, ponieważ wtedy czujesz, że coś ubywa. Jak płacisz kartą, to jesteś bardziej rozrzutna, bo nie widzisz tej fizycznej utraty pieniędzy. Dopiero później wchodzisz sobie na konto, a tam jakoś niespodziewanie ubyło Ci trzysta złotych xD
    www.prorok-frozenki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    vleksvndrv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie posiadam konta w banku :D
    Prześliczny wygląd bloga, też uwielbiam siatkówkę <3
    Jeśli chodzi o wspólną obserwację - ja już :)
    Pozdrawiam! :)
    ►Mój blog (KLIK)◄

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś mi ochotę na pizze :D
    Świetny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej :D
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cholera... odchudzam się! :P pysznie wygląda ta pizza <3

    OK, już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszcze testowania :*
    uwielbiam pizze <3

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także już obserwuję ;*
    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    Miłej soboty ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. co jeszcze testowałaś przez tą stronę?
    fajna ta aplikacja, pobrałam i dobre okazje mają :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo tego było, startery Play, kampania Somersby, przedpremierowy pokaz "Najlepsze najgorsze wakacje" w kinie, serwis Foodpanda (znów zamówienie pizzy;) ), Lipton Ice Tea Raspberry i sporo innych, których szczerze mówiąc już nawet nie pamiętam :)

      Usuń
  10. nie mam konta, nie mam pieniędzy i na wszystko brakuje :D a tu się pojawiają coraz to nowe wydatki ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. MM narobiłaś mi smaku mam ochotę na pizze :)Zazdroszcze testowania :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam jeszcze czas ;)) I zdjęciami smak narobiłaś ;) haha :*
    zapraszam ;3
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post xd
    Proponowalas obserwacje, to moze zacznij ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie przeszłam do mbanku, okaże się czy to faktycznie taki dobry bank ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. mniam :) http://autografy-patrycji.blogspot.com/2014/04/artur-zmijewski.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam konta bankowego, ale ciekawa aplikacja :)

    abnormally-happily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam dzisiaj postanowienie: ''nie jem kolacji'', wchodzę i widzę tą smakowitą pizze, no i niestety moje postanowienie się nie udało. :( Świetna grafika na blogu!

    Ja już obserwuję i liczę na rewanż. :)
    http://enjoyyourlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie wygląda i pewnie tak samo smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam konto w Niemczech ;) a tak chyba nie ma takich niespodzianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwacja za obserwację + komentarz ?, ; http://julcze-blog.blogspot.com/ . - Czekam na odpowiedz na blogu w komentarzu pod postem!

    OdpowiedzUsuń
  21. dobra ta aplikacja! :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Smakowicie wygląda ta pizza :)
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny bloga zapraszam do mnie!!♥ http://everythingatonce226.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń