sobota, 19 kwietnia 2014

Wesołych świąt! :) & wyniki rozdania

W tym świątecznym dniu życzę Wam jak najwięcej radości, mile spędzonych chwil w rodzinnym gronie, a przede wszystkim odpoczynku, bo jeszcze długi, pracowity rok przed nami :) Oczywiście smacznego jajka i mokrego poniedziałku, nie przejedzcie się tylko!!! :) (Na zdjęciach poniżej moja świąteczna "twórczość" :D)


Właściwie, nie przepadam za świętami. Najpierw kilka dni biegania od ściany do ściany, sprzątania, wycierania kurzy z najgłębszych i najwyższych zakamarków pokoju, gdzie w ciągu roku ani wzrok ani ścierka tak naprawdę nie sięgają... kurcze, czemu akurat na święta wszystko musi być tak idealnie czyste? W kuchni kolejna krzątanina, żeby przygotować mnóstwo przysmaków. Sałatki, ciasta, przeróżne rolady. Na koniec siadamy w rodzinnym gronie, zazwyczaj z aż za sztuczną milutką atmosferą i jemy w takich ilościach, jakbyśmy od kilku dni nie widzieli lodówki na oczy. Nie, to zdecydowanie nie dla mnie. Jedyny aspekt, który lubię w świętach to ozdoby. Lubię te wszystkie pierdółki, niezależnie od okazji :)


No cóż, w takim razie idę dalej przygotować wszystko na jutrzejszą "wielką ucztę", bo wszyscy się do nas zjeżdżają. Dobrze, że w poniedziałek zmieniamy miejsce posiedzenia i lądujemy u cioci haha :) Poniżej, dla zainteresowanych, wyniki rozdania. Swoją drogą jest mi bardzo miło, że zgłosiły się aż 64 osoby!

☺ Wesołych Świąt Kochani! ☺






Spośród osób, które prawidłowo wykonały wszystkie podpunkty wybrałam finałową dziesiątkę, których odpowiedź na pytanie drugie najbardziej mi się spodobała. I niekoniecznie musiał to być rymowany wierszyk, odpowiedzi prosto z serca również były mile widziane :) Kolejność wg zgłaszania się.

Alex.
Święta wielkanocne przede wszystkim kojarzą mi się z rodzinną, ciepłą atmosferą, kiedy w końcu w swojej codzienności możemy pobyć chwilę wszyscy razem. Czas staje w miejscu, nikt się nie śpieszy, nic nikogo nie pogania.
alexx23***@gmail.com

wielokropka
No cóż - przede wszystkim święta wielkanocne kojarzą mi się z czasami przedszkolnymi, kiedy jak głupia biegałam po całym ogrodzie (albo po placu zabaw przy przedszkolu) i szukałam koszyczka. Zawsze się strasznie rozczarowywałam, bo co roku znajdowałam takie jajka-psikadła na lany poniedziałek. A ja tak bardzo chciałam dostać czekoladę!
powazny****@gmail.com

Beata
Z czym kojarzą mi się święta? Hmm.. na łące biegają jagnięta.
Patrzą się na baranka, choć to cukrowa przebieranka.
W koszyczku leżą pisanki. Mama w pośpiechu pierze firanki.
Dużo jedzenia leży na stole, a dzieci mają swawole.
Wszyscy czekają na poniedziałek, żeby komuś oblać głowy choć kawałek!
****wicz.beata@gmail.com

Sylwia26
Święta Wielkanocne to czas obfity w radosne chwile, 
Które spędzić w rodziny gronie można zawsze mile.
To czas, który kojarzy nam się z nadejściem wiosny,
Spędzając go wspólnie wydaje się taki radosny.
To czas, gdy czekamy na lany poniedziałek,
I gdy pojawi się z wodą wreszcie jakiś śmiałek.
Tą wodą obleje wszystkich w okolicy,
Jeśli będą stali gdzieś blisko ulicy.
To czas, gdy piękne święconki można przygotować,
I pyszny żurek bliskim na śniadanie zaserwować .
Jest to czas magiczny, dla każdego człowieka,
I jestem pewna , że co roku na święta właśnie czeka.
xxxsylwus****xxx@gmail.com

Ohmfh
Święta zawsze kojarzą mi się z kolorowymi pisankami i czekoladowymi zającami, którym uwielbiam obgryzać uszy. Również z porannym śniadaniem - nigdy nie potrafię przełknąć tych kiełbas, ale jak trzeba to trzeba. Wycieczką do Kościoła na święcenie koszyków. Wszystko wokół zaczyna kwitnąć, a czas spędzony z rodziną płynie leniwie, a zarazem wesoło. Oczywiście nie można zapomnieć o pisklątkach, kurczaczkach, baranku :) Ogólnie jest to dla mnie wesołe święto :) 
ohm***@gmail.com

Sylwia Bomba
W Wielkanoc pisanki na stole tęczą malowane,
wśród zieleni trawy- cukrowy baranek
bazie w wazoniku, ciasta i wędliny,
Wielkanoc to wielkie spotkanie rodziny.
Cukrowy baranek , pilnuje pisanek 
na łące z rzeżuszki,
jakże ma piękne złotem mieniące się różki.
Chorągiewką na stole dumnie buja,
woła głośno "Alleluja". 
sylviaa****@interia.pl

Mariola
Święta kojarzą mi się z kontrastami: bielą baranka i barwnością kraszanek, chłodem za oknem i gorącymi sercami rodziny, podniosłością chwil i kulinarną rozpustą ! 
mariola.wi****@gmail.com

Kasia
Pierwsze co przychodzi mi na myśl związanego z Wielkanocą to wielkie sprzątanie. Zawsze przed świętami w domu panuje wielki chaos, bo podłogi nie umyte, okna nie wyczyszczone, kurze z najwyższych partii szafek nie wytarte, a to przecież wstyd mieć „brudno” w domu w takim okresie ! Okropnie się wtedy czuję, zwłaszcza, że sprzątanie nie należy do listy moich ulubionych aktywności. Myślę sobie wtedy „O rany jak ja nie lubię wszelkich świąt! – zawsze jest to samo”. Jednak później, jak już minie ten etap sprzątania, uświadamiam sobie, że nie powinnam tak mówić. W niedzielę spotykam się z rodziną, którą bardzo kocham a mam szansę zobaczyć tylko dwa razy do roku. To są dla mnie bardzo cenne chwile i przeżycia:) Jemy wspólnie śniadanie, rozmawiamy długie godziny opowiadając co się u nas działo przez ten cały czas i uświadamiam sobie, że chociaż jeszcze dwa dni temu byłam zdenerwowana i obrażona na cały świat, to teraz jestem szczęśliwa!
its.superheroes.****@gmail.com

Jolanta K.
Wielkanoc kojarzy mi się z czasem odpoczynku i spotkania w rodzinnym gronie. Święta to czas, kiedy możemy choć trochę oderwać się od zabieganej codzienności i odpocząć, delektując się smakołykami w gronie najbliższych :)
jolciaa13***@wp.pl

Magda Królikowska
Święta Wielkanocne kojarzą mi się przede wszystkim z 40-dniową pokutą i pojednaniem. Kojarzą mi się z zapachem kwiatów i bazi, z których w niedzielę palmową robimy palemki. Jest to czas postu i pracy nad sobą. Ważne jest odpowiednie przygotowanie do Wielkiej soboty, kiedy to święci się pokarm. Wyjątkowa jest według mnie tradycja malowania jajek. To na prawdę niezła zabawa, z której powstają dzieła sztuki ;) Wysyłamy sobie wzajemnie kartki świąteczne, a na koniec zasiadamy przy stole i w gronie rodziny oraz przyjaciół dzielimy się jajkiem z koszyczka :) Oczywiście nikt nie zapomni o poniedziałku...Ten kto pierwszy wstanie ma najlepiej ;D Z samego rana, cichutko, z butelką pełną wody bądź strzykawkami zakradamy się do pokoi i budzimy pozostałych domowników, którzy zapomnieli nastawić budzika, bo dziś śmigus-dyngus!

magda.k****@wp.pl


Spośród powyższych osób wylosowałam jedną, która otrzyma wybraną przez siebie rzecz ze sklepu Rosewholesale.

Zwycięzcą jest nr 3 - Beata, gratulacje!
Ale to nie koniec! Pozostała dziewiątka ma nadal szanse na nagrodę, którą będzie dowolna rzecz ze sklepu Sheinside o wartości do 10$. Kolejne dwie osoby otrzymają nagrodę pocieszenia - próbki balsamu Playboy Play it sexy! W komentarzach wklejcie link do wybranej przez siebie rzeczy oraz odpowiedź na pytanie: "Jakie jest Twoje życiowe motto? Uzasadnij". Na Wasze odpowiedzi czekam do 23.04 :)

53 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia,Ja również życzę wesołych świąt ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same zdanie co do świąt... nie cierpię "chorobliwego" sprzątania :)
    Zapraszam: http://use-small-words.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) oraz Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt Kochana :)
    Ściskam mocno, dijasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę to samo o świętach : )
    Mimo to wszystkiego dobrego :D
    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt. Gratuluję ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie też życzę udanych i wesołych świąt :)

    Zapraszam do mnie:
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak samo jak ty. Wkurzają mnie te święta i jak skończę 18 lat to nie będę ich w ogóle obchodzić. Ale za dyngusem przepadam więc życzę ci mokrego dyngusa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, spokojnych świą!

    Pozdrawiam cieplutko :)) pozwolę sobie zaobserwować
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych świąt, obserwuję Twój blog. :) Zapraszam do mnie http://www.i-must-forget.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia <3 Wesołych świąt! Pozdrawiam ;)

    http://silverpoland.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.sheinside.com/Red-Gemstone-Flower-Gold-Chain-Necklace-p-162903-cat-1755.html

    Chyba nigdy tak naprawdę się nad tym nie zastanawiałam, ale jeśli miałabym wybrać jedno zdanie, sentencję, która byłaby moim życiowym mottem, to wybrałabym łaciński cytat 'Carpe diem', co w polskim tłumaczeniu oznacza 'chwytaj dzień'. Uważam, że należy doceniać życie w każdej jego chwili, ponieważ żadne wydarzenie może się już nigdy nie powtórzyć. Ja sama staram się zauważać i doceniać każde drobne chwile szczęścia i korzystać z życia, póki czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.sheinside.com/Gold-Silver-Multilayer-Chain-Bracelet-p-164830-cat-1758.html

    Moim życiowym motto są słowa z książki Erica Emmanuela Schmita pt. "Zapasy z życiem", "Ścieżka, którą można wejść na szczyt, jest tą samą, którą się z niego schodzi". Nawet mój blog nosi taki tytuł, ponieważ odkąd przeczytałam tą książkę, bardzo utożsamiłam się z tym hasłem. Stało się to moim mottem, gdyż przeszłam przez ciężkie chwile w moim życiu, ale nie poddawałam się. Zawsze szukałam punktu zaczepienia i starałam się zawsze dążyc do wyznaczonego celu. Przy odpowiedniej determinacji udawało mi się to, więc teraz wiem, że jeżeli bardzo będę chciała i robiła wszystko, by to osiągnąć w końcu mi się uda. Powyższy cytat, który przytoczyłam jako moje życiowe motto można również ująć innymi, znanymi słowami "Chcieć znaczy móc".
    Gratuluję zwyciężczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.sheinside.com/White-Batwing-Short-Sleeve-Flowers-Print-T-Shirt-p-116128-cat-1738.html

    Pierwszym odruchem po przeczytaniu pytania było "Hej, przecież ja nie mam życiowego motta!", jednak biorąc pod uwagę moje priorytety i wartości jakimi się w życiu kieruję, to motto brzmiałoby: "Nigdy, PRZENIGDY nie porzucaj marzeń". Mam świadomość, że niektórzy pomyślą o mnie jako o osobie lekkomyślnej. Że trzeba zadbać o rodzinę, pieniądze, o pracę nawet jeśli się jej nie lubi. Moim zdaniem życie, w którym nie mogę realizować marzeń to... co to za życie? Przesłaniem tego "motta" jest nie poddawanie się nawet pod ciężarem tragedii i trudności w życiu oraz robienie tego co się robi najlepiej jak się umie!

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.sheinside.com/Charming-Style-Gold-Shine-Cross-Pendant-Necklace-p-109183-cat-1755.html

    Moje motto życiowe, to aby mieć marzeń pełną głowę,
    Aby czerpać z życia wiele przyjemności,
    Aby ciągle się uśmiechać, i nigdy nie żyć w złości.
    Jest jeszcze kilka takich, co sentymentem mnie napełniają,
    Co wiarą do działam i optymizmem mnie poruszają.
    To między innymi, motto o sile rażenia,
    I ciągłych prób, realizacji marzeń dążenia.
    A najważniejszym mottem, dla mojej osoby,
    Jest czynieniem się szczęśliwej na każde sposoby.

    Dlaczego takie motta wybrałam do motywacji ?
    Bo mają możliwość pełną wariacji.
    Sprawić mogą, że gdy o nich pomyślę,
    Wszystkie złe myśli daleko gdzieś wyślę.

    Pewnego razu bardzo smutna byłam,
    Przez kilka godzin w poduszkę swą „wyłam”,
    Lecz spojrzałam w głąb siebie, na swoje poczynania,
    I od razu humor mi się poprawił bez zbędnego szlochania.
    W swej pamięci znalazłam motto swe życiowe,
    Aby nie zaprzątać sobie zbędnymi rzeczami głowę,
    Aby przyjmować z uśmiechem wszystkie lekcje od życia,
    Odrzucić złość na cały świat, i wyjść do niego z ukrycia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Weesołych Świąt :)))
    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne ozdóbki, jeszcze raz ci powiem, że zostałaś nominowana to tego czegoś coś tam Avard XD Gratulacje Beacie i wszystkim z 10, a tobie Aniu życzę wesołych świąt !! c:
    idiocisawsrodnasxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna twórczość, uwielbiam takie artystyczne twory :) Wzajemnie Wesołych i Mokrego Dyngusa :D Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ozdoby . :) Wesołych . :3
    http://klaudiaabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesołych nawzajem :)
    Super rzeczy :)
    http://aleksandrabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tym sprzątaniem to prawda, moja mama dokładnie tak podchodzi :P ehh :P wesołych jednakże ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. ja już po dzisiejszym dniu mam dość jedzenia :( nie mogę na niego nawet patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  24. http://olaiandzia2001.blogspot.com/ <-------------- zostałaś nominowana przeze mnie :) mokrego dyngusa :**

    OdpowiedzUsuń
  25. super <3
    www.rumeur-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia! Gratuluję ;)
    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super koszyczek. Udanych Świąt ;)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo, jak miło, że jestem w finałowej dziesiątce! Co do posta, to też w sumie nie przepadam tak bardzo za świętami, wolę jednak zwykłe dni. Na szczęście w ciągu ostatnich lat moi rodzice zmienili nieco podejście do świąt i jest bardziej "na luzie", chociaż i tak trzeba latać ze ścierką do kurzy i pucować wszystko do połysku xD

    Zgłoszenie:
    http://www.sheinside.com/White-Short-Sleeve-Galaxy-Tree-Print-T-Shirt-p-161430-cat-1738.html

    Cóż, właściwie to nie wiem jak ująć w słowa moje motto, ponieważ nie jest to żaden cytat, tylko po prostu zasada jaką się kieruję. Chyba odpowiednią nazwą byłoby "dostajesz to, co dajesz" - co występuje chyba w każdym aspekcie naszego życia. W kontaktach z innymi - jeśli jesteśmy dla ludzi mili, to automatycznie odbierają nas pozytywniej. Osobiście staram się nie oceniać ludzi z góry tylko dopiero wtedy, gdy ich poznam.
    Poza tym "dostajesz to, co dajesz" odnosi się także do pracy, jaką wkładamy w dążenie do wyznaczonych celów. Jeśli poświęcimy odpowiednią ilość czasu i pracy w realizację tego, do czego dążymy na pewno prędzej czy później efekty będą widoczne. Grunt to wiara w siebie, wytrwałość oraz cierpliwość :) Na własnym przykładzie wiem, że tak jest, chociażby w codziennych sytuacjach; zresztą nie tylko ja - może to stwierdzić każdy blogger, który pracuje na sukces swojego bloga!
    Oczywiście to wszystko działa w dwie strony - jeśli jesteśmy zepsuci i toksyczni dla otoczenia nie dziwmy się, kiedy pewnego dnia nasze życie "się zawali".

    A więc to by było na tyle. Gratuluję zwycięstwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cześć! Mogłabym podrzucić Ci kilka pomysłów na posty? :) lubię jak piszesz i chciałabym dowiedzieć się o Tobie i od Ciebie kilka rzeczy :)) Byłoby miło gdybyś w wolnym czasie się w to zagłębiła ale nie wiem czy akceptujesz propozycje innych. Daj znać, proszę! Miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku miło mi! :) jasne, jestem otwarta na wszelkie propozycje, choć niczego nie obiecuję ;)

      Usuń
    2. 1-Możesz zrobić posta o swoich włosach? Może to brzmi dziwnie, ale coś o ich pielęgnacji itd bo są śliczne <3
      2-Masz już 18 lat, wydaje mi się, że masz sporo wiedzy, może mogłabyś napisać coś na temat dodatkowej pracy tak przed wakacjami? Mam 16 lat i nic nie wiem w tym temacie :(
      3-Dodawaj więcej swoich zdjęć! <3 I Twojego ogólnego poglądu na świat, bo świetnie piszesz :)

      Usuń
  31. http://www.sheinside.com/White-Batwing-Short-Sleeve-Take-me-anywhere-Print-T-Shirt-p-163411-cat-1738.html

    Moje motto ? Bardzo krótka, prosta sentencja: „Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą” ~św. Augustyna. Motywuje do działania nie tylko na tle sportowym, ale i w życiu codziennym i w szkole. Wielu ludzi myśli, że to dosyć głupie, zwycięzca jest tylko jeden i nic tego nie zmieni. Osobiście uważam, że dopóki walczymy z samym sobą, ze swoimi lękami i słabościami to jesteśmy zwycięzcami dla samych siebie.
    Taką sytuacją z mojego życia jest to, że w końcu zaczęłam trenować sport, który tak naprawdę kocham – siatkówkę. Był w moim życiu od zawsze, bo i mama i tata uprawiali tą dyscyplinę. Miałam okazję parę lat temu dostać się do naprawdę profesjonalnego zespołu i trenować pod okiem świetnych szkoleniowców. Niestety zrezygnowałam pod pretekstem nauki, czego teraz bardzo ale to bardzo żałuję, bo i naukę i treningi na pewno dało się jakoś pogodzić. No ale mówi się trudno, czasu nie cofniemy. Mam teraz 18 lat i jest już zdecydowanie za późno, żeby coś więcej osiągnąć w tym sporcie, ale to mnie nie demotywuje. Jestem z siebie dumna, że zaczęłam. Jak to mówią „lepiej późno niż wcale”. Dzięki ludziom, którzy mnie otaczają mam naprawdę ogromne wsparcie i wierzę, że jeszcze nie wszystko stracone:)
    Idealnym przykładem, który też można podpiąć pod to motto, jest mój dziadek. Kilka lat temu wykryto u niego raka. Lekarze tak naprawdę nie dawali mu szans przeżycia, a w najlepszym przypadku miała nastąpić amputacja nogi. Nie nazwałabym tego „najlepszym przypadkiem”, ale nie o polskiej służbie zdrowia miałam mówić. Dziadek się nie chciał poddać. Dzięki wsparciu rodziny, a szczególnie babci, która specjalnie jeździła przez pół Polski za lekarstwami dla niego, dziadek wyszedł z tego cało. Rak odpuścił, dziadek normalnie chodzi i ma się dobrze. To nasz taki mały cud:)
    Kieruję się tym mottem już od długiego czasu. Staram się zawsze pamiętać, że nigdy, ale to przenigdy nie można się poddawać, bo nie wiadomo jak blisko celu już jesteś.
    Mam to nawet wygrawerowane na bransoletce, która zawsze ze sobą noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za wybranie mojej odpowiedzi do finałowej 10-tki!
    http://www.sheinside.com/White-Batwing-Short-Sleeve-Birds-Print-T-Shirt-p-165694-cat-1738.html

    Moje motto to "Jestem twardym diamentem, ty go tylko szlifujesz" (Maanam)
    Dzięki podśpiewywaniu sobie tej frazy zawsze odkrywam w sobie siłę tak wielką, że mogę przenosić góry. Czuję przypływ pozytywnej energii i wiem, że osiągnę to, co sobie wymarzyłam. Bycie diamentem przecież zobowiązuje do tego, by lśnić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zdjęcia : ) . Pozdrawiam !
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog ! :)
    Hehe zapraszam do mnie ; liveoflusia@blogspot.com mam nadzieję że ci się spodoba i zostawisz komentarz :) Pozdrawiam ;* !

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog, będę zaglądać częściej obserwuję i liczę na rewanż ;) http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia:) obserwuję:)
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. http://www.sheinside.com/White-Short-Sleeve-Owl-Tree-Print-T-Shirt-p-162856-cat-1738.html

    ,,Nie jest ważne w życiu, żeby nie upaść, ale żeby podnieść się po każdym upadku”
    Jest to moje motto życiowe, ponieważ mówi o tym, że zawsze zdarzają się upadki, bo nie da się ich uniknąć, ale ważne jest to aby umieć się otrząsnąć, działać dalej. Jeśli czegoś zapragnę i pójdę w tym kierunku, ale po drodze popełnię błąd to będę pamiętać, że nie mogę się poddać. W takim przypadku gdybym dalej nie próbowała mogłabym stracić coś na prawdę pięknego. Ważne jest dążenie do celu. Co prawda nie jest powiedziane, że spełnimy każde marzenie, ale musimy być dobrej myśli. Idę tym tropem i staram się nie poddawać :)

    Jestem szczęśliwa, że moje skojarzenia z Wielkanocą przypadły Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nominowana do LBA! :)
    Zapraszam po szczegóły: http://ikamuzuchan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny blog :) Super prowadzony :) Nominuje do LBA - obserwuję
    Licze na rewanż - http://dogfriendsandlovers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zostaas nominowana do LBA gratuluje wiecej na
    http://weronika-wera-wercia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulację, Moja Droga :* Zostałaś nominowana do LBA. Więcej szczegółów na moim blogu: http://sweetyeahday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. świeta i po świetach:)) ładne zdjecia;)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń