wtorek, 6 maja 2014

Biegowe love

Hej! Dziś piszę do Was z całkiem innym tematem niż zazwyczaj. Jeśli możecie, napiszcie proszę co sądzicie na temat zdjęć poniżej. Fotografia sportowa do najłatwiejszych nie należy. Szczególnie jeśli chodzi o te dwa sporty, które są w pewien sposób moja pasją, czyli bieganie i siatkówkę. Podczas sprintów mamy niecałe 10 sekund biegu, a stojąc w jednym miejscu zostają nam dosłownie ułamki sekund na zrobienie kilku dobrych ujęć! Przyznam szczerze, że widzę ogromne postępy między tymi zdjęciami, a tymi które robiłam rok temu. Wiem też że do ideału im daleko, ale w końcu rozpoczął się sezon plenerów,  więc będzie na czym/kim trenować :) Już niejednokrotnie przekonałam się, że blogspot potrafi nieźle zniszczyć jakość, ale to co najważniejsze da się zauważyć.


Jakie błędy najbardziej rzuciły Wam się w oczy? Co byście poprawili? A może czegoś brakuje Wam na zdjęciach powyżej? Piszcie proszę, każda opinia, łącznie z krytyką (oczywiście tą uzasadnioną;) ) jest dla mnie bardzo cenna!
Z chęcią popracowałabym też nad zdjęciami portretowymi, fashion i glamour, ale cóż - nie ma na kim ćwiczyć, a w te bardziej profesjonalne sesje na razie nie chciałabym się mieszać. Przyjeżdżajcie do Wrocławia, żebym na Was poćwiczyła haha :)

Swoją drogą, zawsze mnie to ciekawiło. Na sporej ilości blogów mogę przeczytać, że pasją autora jest fotografia. A jakie dzieła tworzy? Zazwyczaj makro kwiatów, oczywiście wszystko na automacie, bo manualne ustawienia są często nawet niezrozumiałe. Czym ten wysyp "fanów fotografii" jest spowodowany? W żaden sposób nie chcę tym nikogo urazić, po prostu ciekawi mnie tak duża ilość osób interesujących się tym tematem :) Co o tym sądzicie? Wiem też, że sporo jest prawdziwych talentów, którym ogromnie zazdroszczę! Przy okazji, jeśli prowadzicie bloga/fotobloga, na którego dodajecie zdjęcia wykonane samodzielnie, z chęcią je przejrzę.

Ah i jeszcze jedno pytanie na koniec - jakie motywujące piosenki polecacie, takie dające kopa podczas biegania? ;)

43 komentarze:

  1. super zdjęcia:) pisenki do biegania hmmm:D coś szybkiego i energicznego :)
    Może to: https://www.youtube.com/watch?v=X2BYmmTI04I :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia niezłe, u mnie na blogu możesz znaleźć pełno zdjęć biegowych zapraszam :) http://www.tamitolarun.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie zdjęcia spoko, ja bym tylko kadr podniósł w górę. Na pierwszych trzech zdjęciach, są poucinane fragmenty ciała. To tylko tyle bym zmienił, zdjęcia ogólnie na duży plus. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na fotografii znam się średnio, ale wiem, że robienie zdjęć w ruchu samo w sobie jest trudne! Trzeba się nieźle napracować żeby nie wyszło rozmazane i żeby zatrzymać w kadrze to co chcemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post dear
    Following you on gfc hope you follow back
    Keep intouch
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjecia w ruchu to zupelnie inna bajka niz standardowe, takze fajnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jaka piosenka :(

    Poklikasz w linki ? Błagam, jeśli poklikałaś napisz kom pod tym postem i się odwdzięcze :)

    http://welcomtomyworldd.blogspot.com/2014/05/sheinside-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam się podobają, ale może dlatego, bo się nie znam :D Hm, ja jak biegałam kiedyś to lubiłam przy Coldplay - Charlie Brown :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są super. Chętnie bym przyjechała, ale do Wrocławia mam dość daleko. Mieszkam w okolicach Poznania :p Ale jak będę we Wrocławiu to możesz na mnie liczyć :p Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie bomba, chociaż może nie powinnam się wypowiadać, bo nie mam najmniejszego pojęcia o fotografii ;p ja nie przepadam za biegami, jedynie krótkodystansowe - zbyt szybko się męczę ;pp

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że zdjęcia są całkiem dobre, choć znawczynią nie jestem :)
    Nie interesuję się też fotografią, ale lubię wszystko co cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobawiłabym się na Twoim miejscu kolorami, bo zdjęcia wyglądają na "surowe"

    OdpowiedzUsuń
  13. No bo to fajne XD
    Zrobiłam mema z jednym ze zdjęć, sorry, musiałam XD
    Jak masz to ci na googla+ wyślę :D
    idiocisawsrodnasxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ! :) Mogłabyś poprzerabiac zdjevia
    http://nussy99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jaki jest sens w komputerowym przerabianiu fotorelacji? :)

      Usuń
  15. Co do zdjęć masz rację - są trudne. Naprawdę nie jest łatwo złapać jakieś dobre ujęcie, bo wszystko jest w ciągłym ruchu. Ale Twoje mi się podobają :) Chociaż ciało Pani na ostatnim zdjęciu dziwnie wygląda i nie wiem czy ja sama byłabym zadowolona na jej miejscu. Ale naprawdę podziwiam :) cała reszta - super.
    A fotografia już od dawna jest taka popularna, parę lat temu był szał na tworzenie fanpejdży na fb "imię nazwisko photography". Niektórym to chyba po prostu sprawia dużą frajdę i tyle :).
    Co do piosenki, akurat nic ciekawego nie przychodzi mi na myśl.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie jestem znawcą fotografii, ale Twoje wydaje mi się, że są w porządku :) Najbardziej spodobało mi się 6 zdjęcie :D Chłopak w zielonym wygląda jakby rozmawiał przez telefon podczas biegu i jeszcze to ujęcie boskie! :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  17. Też często mnie zastanawia dlaczego tak dużo osób interesuje się fotografią, skoro większość ich robi przeciętne zdjęcia. Może dlatego, że jakoś jest to popularne? Trudno uchwycić dobre ujęcie, jeżeli obiekt/osoba się rusza, ale twoje zdjęcia są całkiem imponujące! ;)

    koszulkę z mojego ostatniego postu kupowałam pod koniec marca, ale jakoś ostatnio widziałam ją w sklepie, więc może i Ty na nią natrafisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. podziwiam takich ludzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj bieganie niestety ja nie umiem :)

    Obserwuję

    Może masz ochotę zobaczyć i zaobserwować mój blog ?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie lubię biegać.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię robić zdjęcia, jednak fotografia sportowa raczej nie interesuje mnie tak bardzo. Nie wyobrażam sobie robić takie zdjęć, szczególnie że wymagają jednak one jakiś wiadomości i umiejętności. Więc jeśli o to chodzi, ciężko mi się wypowiedzieć, ale zdjęcia mi się podobają bardzo. :) Pewnie, jest sporo takich osób, których pasją jest fotografia, a jak przychodzi co do czego, to okazuje się, że robią najzwyklejsze zdjęcia i nie mają na ten temat żadnej wiedzy. Kiedyś prowadziłam takiego fotobloga, jednak teraz już nie istnieje, odstawiłam tą pasję trochę na bok, ponieważ odkryłam, że grafikę i rysunek lubię bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę dobre zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietne zdjecia
    kliknij u mnie w numerki pod zdjęciami jeśli możesz
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna robota, domyślam się jak trudne musi być uchwycenie obiektu w ruchu.
    Zdjęcia świetnie ci wyszły :) Ja sama lubię robić zdjęcia, ale nie uważam tego za jakiś
    mój priorytet i nie jestem w tym najlepsza :) Robię bo lubię :)

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialnie uchwyciłaś te najważniejsze (według mnie) momenty! Wszystkie zdjęcia są świetne.
    Osobiście bardziej 'ciągnie' mnie w stronę zdjęć portretowych.
    Bieganie i ja? Hahah to dwie przeciwności ;_;
    Kiedyś biegałam! Jestem z tego dumna! :D

    zapraszam do siebie - dopiero zaczynam ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super, świetne zdjęcia ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Raczej nie sądze żeby coś tu trzeba było poprawiać :) już to widze jak ja bym robiła xD
    ((((((O)))))))))))))))
    ((O))))))))))))))
    Jeżeli rozumiesz o co mi chodzi xD
    http://pinkmascarada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia bardzo mi się podobają i nic bym w nich nie zmieniała. ;D
    Kiedyś tego typu zdjęcie wyszłoby mi całe rozmazane, haha.

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia masz talent :)
    Obserwujemy? Jeśli zaobserwujesz to napisz w komentarzu, a zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że nie boisz się krytyki. Mi się podobają te zdjęcia i nie mam co w nich krytykować. Mnie śmieszy najbardziej to jeśli ktoś pisze, że jego pasją jest fotografia, a wstawia zdjęcia z kamerki internetowej. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli SPODOBA Ci się mój blog możesz zostać moim czytelnikiem, a ja się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam za bardzo porównania, bo fotografia sportowa mnie nie interesuje, ale muszę przyznać, że podobają mi się zdjęcia, które zrobiłaś:)
    No proszę, a ja akurat od jakiegoś czasu myślę o jakiejś mini-sesji, bo nigdy się w to nie bawiłam, a mam ochotę spróbować. Do Wrocławia na razie się nie wybieram, ale jak będę w pobliżu na pewno dam znać i obie na tym skorzystamy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Pytałaś w jaki sposób przyczepiłam ramki do ściany, a więc przyczepiłam je na specjalną masę, którą kupiłam w sklepie papierniczym. Jak zapytasz ekspedientki o plastelinę do ścian to będzie wiedziała o co chodzi. :)
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja polecam RMF FM na full'a :D
    Zdjęcia świetne :)
    Jestem u ciebie pierwszy raz i bardzo mi się podoba. Masz talent do blogowania ;)
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam także będę wdzięczna jeśli znajdziesz chwilę, by wpaść.
    http://najaranazyciemx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj, niestety nie pomogę Ci, ponieważ 1) nie znam się na robieniu fotografii 2) mam daleko do Wrocławia :D
    No i cóż, musi Ci wystarczyć moja nieprofesjonalna opinia, że Twoje zdjęcia mi się podobają, niektóre ujęcia są zabawne, np. to drugie zdjęcie, na którym chłopak skacze z tak śmiesznie uniesioną nogą.^^

    Pozdrawiam ciepło :)
    Angelika JJ
    _______________________
    http://angelikaproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia, ale niewiele pomogę, jeśli chodzi o zauważenie jakichś błędów. Fotografia jest jednym z moich zainteresowań, ale po prostu lubię to robić, to i owo już o tym wiem, ale jestem zwykłą amatorką, która robi zdjęcia dla przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się zdjęcia bardzo podobają :)

    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedyś biegałam

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to przepis na pyszny zdrowy miód z mleczy
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/przepis-na-miod-z-mleczy.html

    OdpowiedzUsuń
  38. chciałabym mieć taka figurę jak oni =)))
    moje marzenie!

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. matko! jak ja nie znoszę biegać :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak dla mnie zdjęcia są perfekcyjne!
    A co do portretów, to ja bym chętnie chciała, ale niestety na razie nie ma mnie we Wro:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjecia są cudowne *-* Rzadko który aparat takie robi :) A co do piosenek to nie wiem. Mi oststnio ardzo podoba się The best day of my life :)

    OdpowiedzUsuń