sobota, 24 maja 2014

Marzenia się spełniają!

Nie wiem jak to się dzieje, że w tygodniu ostatnio jest tak piękna pogoda, że chce się wyjść ze szkoły, z domu, gdziekolwiek, byleby nacieszyć się słońcem, a kiedy nastanie kilka dni wolnego, długo wyczekiwany weekend - ciągle pada... No cóż, z kim się miałam zobaczyć z tym się zobaczyłam, zdążyłam nawet wybrać się na spacer z psem przed tą straszną burzą, której się boję :D W międzyczasie dużo rozmyślałam na temat marzeń. Dlaczego? Bo całkiem możliwe, że już niedługo spełni się jedno z moich! :)























Chyba każdy z nas ma mnóstwo marzeń, a wśród nich jedno lub kilka takich, za które oddałby dosłownie wszystko. Jak dla mnie głupstwem jest stwierdzenie, że o marzeniach nie powinno się mówić, bo się nie spełnią. Wolę żyć według zasady "marzeń się nie posiada, marzenia się spełnia!". Wręcz powinniśmy mówić o nich całemu światu, żeby inni pomagali nam w ich realizacji! :)























A dlaczego naszło mnie akurat na taki temat? Ostatnio przeglądając w szkole internet (taka ciekawa lekcja.. :P) dowiedziałam się, że Usain Bolt po raz pierwszy przyjeżdża do Polski i weźmie udział w Memoriale Kamili Skolimowskiej w Warszawie! Tak, zobaczyć bieg Bolta na żywo jest jednym z moich marzeń. Siedziałam z niedowierzaniem, nie obyło się bez łez szczęścia w oczach. Bilety już zakupione. Trochę się wykosztowałam, ale czasem można ;) Miejmy nadzieję, że nic nie stanie na przeszkodzie i jedno z moich marzeń już za 3 miesiące - całe 8 dni po moich 18stych urodzinach - zostanie spełnione!


























Drugim i zarazem ostatnim moim marzeniem jest być kiedyś na koncercie Eminema i wierzę, że i to kiedyś się spełni. Może nie w najbliższych miesiącach, latach, choć wiem że czasu wiele nie mam - kariera w nieskończoność trwać nie będzie :P Ale najważniejsze jest to, że się nie poddaję. Będę walczyć o swoje marzenia i wciąż o nich mówić, aby moi najbliżsi mnie wspierali. Przyznam, że w ostatnich dniach sporo poświęciłam, żeby w końcu kupić te bilety na Memoriał (fakt, zostało ich jeszcze sporo, ale jechać tyle km i siedzieć w miejscu, z którego właściwie i tak nie zobaczę bieżni... bezsens totalny) i wiem, że będę musiała sporo poświęcić, żeby udało się spełnić także drugie marzenie, ale warto. Kochani, wierzcie w swoje możliwości. Działajcie, marzenia naprawdę się spełniają jeśli tylko im pomożecie! :)


A na zdjęciach powyżej sweterek z CHOIES, który zdecydowanie podbił moje serce, a dziś każdy, z kim się spotkałam, także się nim zachwycał :) Na taką deszczową pogodę, kiedy jest duszno, a za chwilę pada i robi się zimno - jest idealny. To chyba jedna z nielicznych rzeczy zamówionych przez internet, która przekonała mnie do siebie! Pozdrowienia od mojej mordeczki ♥



28 komentarzy:

  1. oj taak mam takie jedno szczególnie ważne marzenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, inteligentny post.
    Zapewne jeszcze tu wrócę. :)

    Zapraszam też do mnie - http://whit3cat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę aby Twoje dwa marzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam w sumie też 2 marzonka - jedno duże, a drugie ogrooomne... i ciężkie do spełnienia. Ale staram się c:

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dziś na szczęście była przecudna pogoda, jeśli spotkała cię burza pewnie do mnie też zajdzie, bo już się chmurzy.
    ojj tak słonce? to dla mnie coś wyjątkowego gdy pojawia się na niebie, bo odciąga mnie od wszystkiego co mam robić, i miesza w moich planach gdzie wole się z kimś spotkać albo uciec z domu by podziwiać taka pogodę ✿

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo fajnie, że walczysz o marzenia :) Mam nadzieję, że ten dzień będzie dla Ciebie wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście staram się chociaż w najmniejszym stopniu spełniać swoje marzenia. :)

    Czy mogłabyś kliknąć w link Sheinside w tym poście? Byłabym ogromnie wdzięczna.:))
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/05/flowers.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście staram się chociaż w najmniejszym stopniu spełniać swoje marzenia. :)

    Czy mogłabyś kliknąć w link Sheinside w tym poście? Byłabym ogromnie wdzięczna.:))
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/05/flowers.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze że walczysz o marzenia
    Mogłabyś wpaść do nas i poklikać w linki i w baner , to dla nas ogromna szansa!
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci, aby twoje marzenia się spełniły. Również i ja walczę o swoje marzenia <3

    http://mojezycie-olla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No jasne, że marzenia się spełniają! Musimy tylko im trochę pomóc, a nie czekać i siedzieć, żeby same się spełniły xD Ja to tak bardzo chciałabym zobaczyć na żywo MGMT <3 Grają w tym roku na Openerze, no taka okazja mi przed nosem przechodzi, że aż nie wierzę. Ale spokojnie, jeszcze ich kiedyś zobaczę, jak nie w Polsce to gdzie indziej, mwehehehe ]:->

    A Eminema na pewno zobaczysz na żywo!
    Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. marzenia się spełniają i ja to wiem, i polecam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś i piesek też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też strasznie chciałabym pojechać na koncert Eminema ;) Jednak mam troszkę inne marzenia.
    Mam nadzieję, że twoje się spełnią!! :P

    http://ilovemufasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chciałam pojechać na ten koncert. Dobrze, ze walczysz o marzenia, to ważne. Masz bardzo ładnegoo pieska.

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci żeby wszystko Ci się spełniło ;))
    ja ostatnio zakupiłam lustrzankę, która również była moim marzeniem :D

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki fajowy piecho! :) uwielbiam zwierzaki! :) czyżby to był labrador?
    jak u mnie to z pogodą różnie, ale dominuje słoneczko i ciepełko, więc to mnie bardzo cieszy! :) trzeba korzystać z ładnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! Śliczny piesek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję spełnienia marzeń! http://yes-lovemoneyparty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieseł przecudny, włosy przepiękne <3
    zapraszam Cię, niech trwa solidarność rudych :D
    http://boskamafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkowicie się zgadzam, że marzenia trzeba spełniać! I super, że wkrótce spełni się jedno Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Satysfakcja ze spełnienia marzenia - bezcenna! ♥ Obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny sweterek!
    Warto marzyć,fajnie że będzie mogła zobaczyć go na żywo :)
    Miło mi będzie jeżeli zostawisz u mnie ślad w postaci komentarza lub obserwacji :)!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super notka i masz bardzo ładny sweterek . :)
    http://klaudiaabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post, daje dużo do myślenia. Zgadzam się w 100 procentach z Tobą, marzena trzeba spełniać :))

    http://nika855.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny piesek! I świetny strój :D
    Mam nadzieję, że Twoje marzenia się spełnią.

    OdpowiedzUsuń