czwartek, 15 maja 2014

Muzyczny tydzień

Cześć! Długo mnie tu nie było... Ale w ostatnim tygodniu działo się tyle, że nawet nie było czasu! Pod jednym z postów kiedy narzekałam, że nie będę na tegorocznych koncertach majówkowych, ktoś z Was napisał, żebym się nie przejmowała bo pewnie będę jeszcze na wielu. Długo czekać nie trzeba było :P

Wszystko zaczęło się od wrocławskich juwenaliów. W zasadzie to impreza dla studentów, ale od jakichś 4 lat bywam tam na koncertach. Nie mogło mnie zabraknąć i w tym roku, oczywiście na "honorowym" miejscu tuż przy barierkach ;) Na pierwszy ogień poszedł projekt Pierwszy Milion, czyli prościej mówiąc - Zeus. Przyszłam "lekko" spóźniona, ale nie mogłam wyobrazić sobie lepszego wejścia pod scenę niż podczas ukochanego utworu, z którym mam mnóstwo wspomnień.


Zaraz po nim przyszedł czas na duet Bob One & Bas Tajpan. To właśnie na nich czekałam najbardziej, choć nie ukrywam że trochę się zawiodłam. Pomijając fakt, że zarówno prowadzący jak i artyści zauważali publiczność jedynie po prawej stronie barierek i tylko z nimi utrzymywali kontakt - było fajnie ;)

Wieczór zakończył TEDE, choć zdążyłam usłyszeć jedynie dwa utwory. To totalnie nie mój klimat muzyki, dlatego nie chciałam zajmować miejsca prawdziwym fanom haha :)







W sobotę wybrałam się w małą podróż do Oleśnicy, gdzie grał Bethel. Świetne miejsce, przyjaźni ludzie, genialna atmosfera! Jedyny minus - miałyśmy małe problemy z powrotem do Wrocławia, bo wszelkie autobusy, busy, pociągi już pojechały :P Po dość długiej trasie udało się dotrzeć na przystanek i złapać ostatni autobus, na szczęście :)




Na tym się nie skończyło, kontynuując temat zespołu Bethel, wczoraj nagrywali swój teledysk, do którego zaprosili także załogę Street Team'u. Oczywiście nie mogło mnie zabraknąć, dzięki czemu i ja zawitam w klipie (o ile nie wytną mnie z każdej sceny haha:P ). Premiera już za około dwa tygodnie, ale udało mi się podglądnąć kilka ujęć nagrania i już mogę powiedzieć, że z pewnością wyjdzie genialnie :) A już 30.05 urodziny wokalisty, znowu trzeba wymyślać prezent!
























No dobra, pora kończyć tę relację i brać się za książki, choć całym sercem wolałabym czas spędzony w szkole spędzać na koncertach :P A jakie Wy macie do nich podejście? Może byliście na jakimś ciekawym, albo marzycie o bilecie na jeden z koncertów? :)

A jeśli ktoś z Was ma czas i ochotę, która z bluz STĄD podoba Wam się najbardziej? Miałam kilka dodanych do wishlisty, ale teraz już żadna mnie nie przekonuje... Pomożecie? :)

15 komentarzy:

  1. wow zazdroszczę udziału w teledysku :) moim marzeniem jest być kiedyś na koncercie Rihanny <3
    strasznie podoba mi się ta bluza: http://www.sheinside.com/Grey-Long-Sleeve-Floral-Loose-Sweatshirt-p-164253-cat-1773.html i dużo fajnych tam jest ;)
    miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, ale egzaminy piszę przez miesiąc, więc też nie jest fajnie xD

    Ech, ja tak bardzo chciałabym być w tym roku na Open'er festival, bo gra MGMT, ale cóż... no trochę za daleko mieszkam xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ouu, to niezłe wydarzenie :D Ja na Juwenaliach jakoś się nigdy jeszcze nie pojawiłam i mam nadzieję, że po moich maturach sobie wszystko odbije i w końcu zbiorę swoje dupko i pójdę :D
    Fajnie, że się dobrze bawiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam serdecznie do KONKURSU! Warto! Naprawdę
    http://www.4ever-souril.blogspot.com/2014/05/konkurs.html
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Juwenalia trwają, ale ja się nie wybieram w tym roku :) Bas Tajpan i Bob One- super energia na ich koncertach, miałam przyjemność kiedyś być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo miły post, udział w teledysku - zazdroszczę ♥ ♥ ♥

    może wspólna obserwacja ?

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na reszcie zaczął się ten sezon koncertów, juwenaliów i innych imprez! :) Trzeba z tego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie jest tak pochodzić sobie na koncerty, zazdroszczę!

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo świetnie zazdroszczę :)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam chodzić na koncerty ♥ jestem ciekawa tego teledysku :)
    moje koncertowe marzenie... hm chyba pojechać na jakiś większy festiwal typu Woodstock albo Ostróda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow :) Zazdroszczę udziału w teledysku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny past!
    Zapraszam do mnie :)
    patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No widzisz, jednak długo nie trzeba było czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to Ty dawalas na scenie prezent na urodziny Bethel? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha aż tak popularna jestem? tak, to ja :) BethelBus górą! :D

      Usuń