środa, 18 czerwca 2014

Mierzyć wysoko i wierzyć w to mocno


T-shirt: GoHardOrGoHome
Shorts: Rosewholesale
Watch: Rosewholesale
Shoes: Nike


Cześć :) Na sam początek kilka spraw "organizacyjnych". Rozdanie kończy się tak jak było zapowiadane wcześniej - w dniu jutrzejszym o 23:59, jednak wyniki nie pojawią się w piątek a kilka dni później. Dlaczego? Od tygodnia całe dnie spędzam na odwiedzaniu wszelkich lekarzy, jeżdżeniu od szpitala do szpitala a każda minuta jest dla mnie wręcz "minutą przetrwania" :P No cóż, zawroty głowy tak się do mnie przyczepiły, że skutecznie utrudniają mi życie. Chyba pora zostać na dłużej w szpitalu, tak więc przez te kilka dni nie będę zaglądać ani tutaj ani na Wasze blogi. Swoją drogą, macie jakiś pomysł żeby nie umrzeć z nudów w tym szpitalu? ;) Od razu podkreślam - dostępu do internetu raczej mieć nie będę.


























Miałam takie ambicje napisać coś sensownego, ale choroba chyba jednak jest silniejsza. Szczerze nie znoszę takich postów "o niczym", ale tyle mnie już tu nie było i pewnie jeszcze trochę nie będzie, a Wy mimo wszystko tu zaglądacie - dziękuję! Trzymajcie kciuki żeby mi szybko przeszło, w końcu niedługo zaczynają się wakacje! :)

Zostawiam Was z moim nowym nabytkiem - koszulka z ukochanym cytatem i najlepszym zdjęciem na świecie! Jak dla mnie, jest strasznie motywująca. Bo przecież nieważne jest które miejsce na zawodach zajęliśmy, ważne że wzięliśmy w nich udział! Nieważne jest ile przebiegliśmy, liczy się sam fakt, że wstaliśmy z kanapy. Nieważne że coś nam nie wychodzi, bo mimo wszystko świadczy to o tym, że próbujemy i się staramy. To wyznaczone cele, wiara w nie i nasze czyny są największym sukcesem, jaki możemy osiągnąć i własnie one dają największą satysfakcję. Pamiętajcie o tym Kochani :) "Cel jest przed tobą i w końcu tam będziesz".
Trzymajcie się, ZDROWO przede wszystkim!

22 komentarze:

  1. życzę byś jakoś przetrwała ten szpitaaaal i tego, by był tam jednak internet, a jak nei to zaopatrz się w jakieś ciekawe książki :) to chyba jedyny sposób na przetrwanie ;)

    zapraszam do mnie jak znajdziesz chwilke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka i ten cytat! :)
    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszulka i piękny cytat. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna koszulka! Jest po prostu idealna. To zdjęcie i cytat, który uwielbiam. Bardzo lubię Twoje motywujące wpisy. Nie liczy się to, że przegraliśmy, ale że spróbowaliśmy. Ruszyliśmy cztery litery sprzed telewizora i coś zrobiliśmy. Echh.. wszystko kojarzę sobie teraz z przegranymi meczami Hiszpanii na Mundialu :(

    Na nudę polecam czytanie książek. Ewentualnie możesz się sprawdzić w pisaniu opowiadań, piosenek... :)
    Trzymam za Ciebie kciuki, zdrowiej szybko i wracaj do nas!
    Buźki! A.
    ________________
    PS: http://los--naufragos.blogspot.com/ - zapraszam, jeśli znajdziesz trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mądre logo.
    świetne spodenki, poklikalam we wszystkie linki ;)

    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    zapraszam : http://gertrama.blogspot.com/2014/06/jedno-czy-dwu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jaki swietny cytat :) mądry :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądrze napisane :)
    Trzymaj się.

    http://intisar-intiisar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny cytat :D


    Obserwuję ;* zapraszam do siebie ;)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miejmy nadzieję, że w szpitalu będziesz mieć Internet :) Bardzo podoba mi się ta koszulka, motywuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej kochana! Dobrym sposobem na nudę jak dla mnie jest słuchanie muzyki, rozwiązywanie sudoku, wykreślanek, czytanie książek, granie w gry... zawsze coś się znajdzie :) Ech, ja akurat dzisiaj też się nie najlepiej czuję i ogólnie przez to gorąco ciemnieje mi przed oczami prawie za każdym razem, jak wstaję. Chyba w ogóle mam anemię xD
    A ta bluzka, no i przede wszystkim cytat, są świetne. Właśnie samo to, że się staramy, automatycznie robi z nas zwycięzców, bo przezwyciężamy samych siebie.
    Pozdrówki i jeszcze raz życzę powrotu do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkiego powrotu do zdrowia:*
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszulka z bardzo mądrym cytatem :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje posty! Będzie mi Ciebie brakowało, więc szybko wracaj do zdrowia :))

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny napis na koszulce, motywuje do działania bez względu na wszystko ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No to życzę ci zdrowia, kochana! ♥ Bardzo lubię ciebie i twojego bloga :) Mam nadzieję, że szybko wrócisz do formy i do częstszego dodawania wpisów. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Możesz kupić jakieś łamigłówki bądź krzyżówki :) Ja na przykład lubię takie rzeczy ;p
    Życzę powrotu do zdrowia! Super ta koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny look! A ty zdrowiej tam w tym szpitalu i wychodź z niego co prędzej, bo zanudzisz nam się na śmierć :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszulka z cudnym cytatem ♥
    Obserwujemy? Daj znać u mnie ;*

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealna koszulka <3
    http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne motto:) Mam nadzieję, że Ci już te zawroty definitywnie dały spokój. Mnie często męczą straszne bóle głowy i niestety chyba już taka moja uroda po prostu.

    OdpowiedzUsuń