niedziela, 10 sierpnia 2014

Lakiery, które wszyscy znamy

O lakierach ze sklepu Allepaznokcie w ostatnim czasie jest dość głośno w blogosferze. I ja miałam okazje je przetestować. Poniżej znajdziecie moje w pełni obiektywne opinie na temat czterech lakierów widocznych na zdjęciu obok. To, co mogę powiedzieć zgodnie o wszystkich łącznie to fakt, że mają wygodne pędzelki, dzięki czemu malowanie jest łatwe i przede wszystkim szybkie. O szczegółach każdego z nich przeczytacie poniżej :)
Biały lakier chodził za mną już od dawna. Co prawda ten, jak widać na zdjęciu obok, przeznaczony jest do french manicure, jednak ja potraktowałam nim całe paznokcie. Na buteleczkach widzimy napis "one step maxi brush". Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć, że po jednym zamalowaniu porycie nie będzie idealne i dokładnie tak samo wygląda to w pozostałych lakierach, dlatego na moich paznokciach wylądowały 2-3 warstwy. Po trzeciej warstwie białego lakieru byłam w pełni zadowolona z wyglądu paznokci. Każda z warstw wysychała około 2 minut, według mnie to optymalny czas. Po 2 dniach lakier zaczął już odpryskiwać. Kolejna próba będzie już zgodna z przeznaczeniem - french manicure postaram się wykonać na moje 18ste urodziny :) Mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze i będę mogła pochwalić się pięknymi paznokciami zarówno na imprezie jak i tutaj na zdjęciach! Czy byłabym skłonna kupić kolejną buteleczkę? Zdecydowanie tak!


Kolejnym lakierem jest ten w kolorze lawendowym. W sklepie opisany jest jako "wysokiej jakości szybkoschnący". Czy zgadzam się z tą opinią? Fakt, pierwsza warstwa schła około minuty, jednak była tak przezroczysta jak biały lakier na zdjęciu powyżej. Z kolejną nie było już tak miło, po ponad 5 minutach chciałam przełożyć coś ze stołu i jeden paznokieć trzeba było malować od początku. Szybkoschnącym więc bym go nie nazwała. A jak z wysoką jakością? Tutaj też niestety nie mogę się zgodzić. Po kilku godzinach widoczne było mnóstwo "szlaczków", tak jak po wbijaniu paznokci w jakichś miękki przedmiot;) Na drugi dzień pojawi się pierwsze odpryski. Podsumowując, ani nie kryje od pierwszej warstwy, ani szybko nie wysycha, ani nie ma wysokiej trwałości, jak zapewnia producent. Mogę go polecić osobom, które lubią codziennie poprawiać manicure. Ja osobiście raczej już go nie użyję, ale kolor podbił serce mojej mamie i współpracownicom z jej pracy, dlatego już zawędrował w świat i jest przez nie zachwalany :)

Zaraz po lawendowym, na moich paznokciach pojawił się kolor turkusowy, tym razem o strukturze piaskowej. Zdjęcie obok przedstawia "stan" w trzecim dniu po pomalowaniu. W tym przypadku z czystym sumieniem przyznaję, że lakier jest wytrzymały. Maluje się nim dość łatwo i przyjemnie, z tym że tu także konieczne są dwie warstwy. Jeśli chodzi o strukturę, to już zależy od gustu ;) Ja osobiście uwielbiam piaskowy efekt, inni za nim nie przepadają. Zawsze to coś nowego niż kolejny "zwyklak".

Do testów pozostał jeszcze kolor kremowy, ale ten jeszcze przede mną. Pierwszy test w przyszłym tygodniu, tak jak wspominałam wyżej - na rodzinną imprezę osiemnastkową ;) Taki neutralny, naturalny kolor przydaje się zawsze, mam nadzieję, że jego jakością również się nie zawiodę. Jak spisze się na moich paznokciach dowiecie się już za tydzień ♥

28 komentarzy:

  1. osobiście nie lubię białego lakieru.
    Turkusowy jest śliczny. *.*

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie mialam lakierow z tej firmy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne lakiery. Ja posiadam taki sam turkusowy, spisuje się świetnie
    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery wyglądają bardzo ładnie :)) Sama jeszcze nie miałam okazji robić zakupów w tym sklepie, ale widzę, że lakiery świetnie prezentują się na paznokciach i kiedyś na pewno zdecyduję się na przetestowanie ich osobiście ;)

    erii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolory <3

    ________
    ps. a u mnie?"po parysku"

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej nie maluj całych paznokci białym lakierem przeznaczonym do frencha :) kup zwykły laier kryjący i zobaczysz,że takim lepiej malować 1-2 warsty niż tu sie bawić z tyloma warstwami.Ładnie ten lakier wygląda,ale na końcówkach,lepiej najpierw poćwiczyć robienie frencha,bo,gdy sie nie ma wprawy to nie wyjdzie za fajnie :) A jeśli chodzi o piaskowy lakier to bardzo lubię takie,ale ten nie przypadł mi do gustu i nie chodzi mi o kolor,a o ten "piasek" jest bardzo słabo widoczny,gdy ja mam na paznokciach lakier piaskowy z firmy Golden Rose efekt jesy cudowny,serdecznie Ci je polecam! :) to moja opinia! :) pozdrawiam ! :>
    http://zuzueee-blog.blogspot.com/2014/08/przepis-na-mrozona-kawe-bananowa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam wyraźnie, że to jednorazowe, bo dostałam nie ten który wybrałam, a następna "próba" będzie już zgodna z przeznaczeniem. kurcze, jestem świadoma tego że wprawa jest tu konieczna, to chyba normalne? taka niespodzianka, po kilku latach malowania paznokci jako taką wprawę mam ;) a piasek widoczny jak każdy inny, po prostu zdjęcie go nie uchwyciło, a miałam już sporo wersji tych piaskowych przeróżnych firm i żadna się niczym nie wyróżniła :)

      Usuń
  7. ładne kolorki dostałaś :) też z nimi współpracuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się ten turkus podoba, bo kocham odcienie niebieskiego ^^

    http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku piękne są te lakiery, jestem twoją stałą czytelniczką ! :)
    Cudowny blog,obserwuje :)
    Zapraszam również do siebie http://hiipaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne odcienie.

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie planuję kupić też biały lakier no i turkusik śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. turkus kusi :) uwielbiam niebieskie odcienie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bialy lakier to moj must have ;)
    bardzo fajnie, ze Twoje recenzje sa obiektywne ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne kolory. nigdy nie używałam lakierów tej firmy :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale przepiękne kolorki! :)) Osobiście tak, jak i Ty mam słabość do białych paznokci ;)

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam okazje testować te lakiery i powiem z czystym sercem że polubiłam allepaznokie :) Podoba mi się miętowy ♥ W wolnej chwili zapraszam do mnie - http://kateandalexi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kolorki! Ślicznie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boję się trochę białego koloru na paznokciach.
    Może kiedyś się odważę
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze marzyłam o biali na paznokciach. Coś nie wypróbuje tych lakierów... Jakoś po tych recenzjach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej na pazurkach urzekł mnie jednak ten biały kolorek. Sama też taki lubię u siebie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie urzekł lawendowy! Ale szukam czegoś, co kryje już po pierwszym malowaniu - nie lubię się bawić w kilka warstw bo wtedy wiem, że coś pójdzie nie tak - krzywo się pomaluje, gdzieś dotknę zanim lakier wyschnie - i wtedy trzeba wszystko raz jeszcze malować, a to już nie na moje nerwy! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Również testuję lakiery tej firmy i pomimo wszelkich niedoskonałości jestem nimi zaczarowana ! Potrafię im wybaczyć długie schnięcie czy podwójne malowanie :) Stwierdzam, że to najlepsze lakiery jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń