poniedziałek, 24 listopada 2014

Coraz bliżej święta!

Każdego roku mam wrażenie, że wszystko co związane ze świętami, pojawia się na ulicach i w sklepach zdecydowanie za wcześnie, przez co magia świąt zmienia się w manię świąt. Z jednej strony to męczące, z drugiej jednak już chyba najwyższa pora pomyśleć na temat samej organizacji, a przede wszystkim prezentów, aby nie były kupowane dzień wcześniej totalnie bez głowy. Przyznam, że spędziłam już łącznie kilka godzin w centrach handlowych w poszukiwaniu inspiracji na prezenty, w ostateczności już w kilku przypadkach zdecydowałam się na zamówienie ich przez internet. Więcej możliwości, a przede wszystkim wszystko skupione w jednym miejscu to zdecydowana zaleta tej opcji. Mam nadzieję, że w ciągu miesiąca do mnie dotrą... ;)

Mroźna pogoda zniechęca mnie jak na razie do wychodzenia z domu. Najchętniej owinęłabym się toną kołder i koców i nigdy nie wychodziła! Własnie z tego powodu poniżej trochę ciepła od Sheinside :)

 
KLIK                                                           KLIK

 
KLIK                                                         KLIK

I przy okazji coś na sylwestrową imprezę (o rany, co ja będę robić w Sylwestra?! ;o)

KLIK                                                       KLIK

Która z rzeczy najbardziej przypadła Wam do gustu?

Patrząc na zapowiedziane sprawdziany, kartkówki w szkole - ten tydzień będzie straszny. Może macie jakiś pomysł na prezent dla 9letniej dziewczynki i 15letniego chłopaka? Nawet nie wiecie jak bardzo ułatwilibyście mi życie tą pomocą... ♥
Inspirujcie prezentami i trzymajcie się ciepło w te chłodne dni! :)

12 komentarzy:

  1. dla chlopaka jakis t-shirt. :) dla dziewczynki chyba juz nie lalki haha, ale myslę, że ubrania mogą być dla każdego prezentem. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ten cieniowany sweterek najbardziej mi wpadł w gust:)

    _________________________________________________
    najbardziej pożądana czekoladowa paleta cieni do oczu na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sweterki :)
    A sukienka przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te sweterki i są jak najbardziej w moim typie!! :)
    Zapraszam do Siebie nowy post , troszeczkę Glamour :*http://wiktoria-necka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek ombre super:) klikniete moge prosic o to samo w ostatnim poscie :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/fur-vest.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne swetereki i sukienki również

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety albo stety w zeszłym roku nie czułam tej magi świąt, zaś od jakiegoś tygodnia zaczął udzielać mi się klimat świąteczny :3

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy <3

    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/3-sezonowcy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy sweter cudny :) drugi zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ciuchy pierwsze luźne swetry super!!
    dla dziewięciolatki może jakąś lalkę :) zależy co lubi teraz jest tego pełno w sklepach :)

    Obserwuję :)
    pluscztery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER BLOG

    Zapraszam do mnie ja już ciebie obserwuje bardzo bym się cieszyła jak byś wpadła do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń