czwartek, 25 grudnia 2014

Magia Świąt

Stop! Zwolnij trochę... Święta to czas, kiedy często robimy wszystko na ostatnią chwilę.  W tym całym zamieszaniu zapominamy na czym one tak naprawdę polegają. Stojąc nad garnkami myślimy o prezentach. Wybierając elegancki strój zastanawiamy się jak udekorować stół. A czy choinka na pewno jest ładnie ubrana? Nie ukrywajmy, w obecnych czasach to ważne kwestie, ale nie powinniśmy zapominać o tym, co najważniejsze. W ciągu tych kilku dni mamy okazję spotkać się z najbliższymi, dla których nie zawsze mamy czas na co dzień lub po prostu nie mamy możliwości ich zobaczyć. Zamiast zamartwiać się "świątecznymi problemami" spróbuj skupić się na rodzinie. Spróbuj odnaleźć sens tych świąt.

Życzenia? Jak dla mnie to najgłupszy element świąt, bo nigdy nie wiem co powiedzieć, a każde z usłyszanych słów wydaje mi się być okropnie sztuczne i wymuszone. Zdecydowanie wolałabym spędzić te 5 minut w ciszy, zwykłych rozmowach, bez udawanej sympatii. W końcu równie dobrze mogę życzyć komuś czegoś zwykłego dnia, kiedy właśnie tego potrzebuje.


Mało kto wyobraża sobie święta bez prezentów. Ba, mam wrażenie że z roku na rok wybór pada na coraz droższe, a ludzie prześcigają się kto da i dostanie "ten najlepszy". Czy w obdarowywaniu się prezentami nie chodzi o to, aby sprawić radość drugiej osobie bez względu na wartość materialną podarunku? Niestety, chyba nie dla wszystkich...

Kochani, życzę Wam abyście w tym świątecznym zamieszaniu znaleźli chwilę na przemyślenia, odpoczynek i mile spędzone czas z najbliższymi, zapominając choć czasem o komercyjności tego okresu. Wesołych Świąt! :))


16 komentarzy:

  1. To prawda. Ludzie prześigają się z tymi prezentami, chcą być lepsi od drugiego, nie zważając na to, co jest najważneijsze w świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja! Ja też nie lubię składania życzeń. Wydaje mi się to bardzo sztuczne i nie mam najmniejszego pojęcia jak się wtedy zachować. Jeśli chodzi o prezenty - ja należę do tej grupy osób, która woli dawać niż otrzymywać :)


    Zapraszam do mnie :)

    http://cysiaczekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie w tym roku oznajmiłam, że mówię tylko szczerze życzenia, a powiedziałam nawet to, co mi się w kimś nie podoba. Moim zdaniem dobrze postąpiłam. :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post, sliczne zdjecia. ;3

    Nowy post, zapraszam c:
    Prosze o klikanie w linki :D
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/outfit-sweterek-z-sheinside.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie z Toba :)
    Swietny post :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutne ale prawdziwe z tymi prezentami ;/ ;/
    Ja w tym roku miałam problem by kupić coś dla bratanka - Bo dzieciak ma wszystko !!!! Ehh
    kiedyś dostawło się czekoladę i człowiek sie cieszył !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę składać świątecznych życzeń - to chyba logiczne, że życzę najbliższym wszystkiego, co najlepsze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, dzielenie się opłatkiem to zdecydowanie moment, którego najbardziej nie lubię. Co do prezentów.. W tym roku umówiłam się z mamą, że dostanę same słodycze i bardzo się z tego powodu cieszyłam. Jakie było moje zaskoczenie, gdy zauważyłam książki o moim ulubiony serialu "Czas honoru". Najmniejsza rzecz, a sprawia niesamowity uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co do życzeń to prawda :)
    odpisałam Ci na blogu, 28 godzin wyjeździłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się ;)
    Świetnie napisane,a z tymi życzeniami to masz 100% racje haha

    julkablo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O właśnie! W świętach powinno być ważne to co w sercu, a nie czy na pewno potrawy wyjdą. Najpiękniejsze życzenia, jakie dostałam? "A Tobie życzę Bożego Narodzenia." :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zupełnie jakbym czytała swoje przemyślenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post skłaniający do głębokich przemyśleń :D
    Mega wygląd!

    Pozdrawiam.
    http://pozytywne-by-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń