piątek, 6 lutego 2015

Cuda się zdarzają




               Najcieplejszy sweter na świecie ♥ KLIK               

Chyba każdy ma marzenia, prawda? Wyznaczone cele, postanowienia. Czasem to coś banalnego, a realizacja tego nie jest większym problemem. Zdarzają się jednak chwile, kiedy pragniemy czegoś więcej. Będąc przekonanym, że nie ma na to najmniejszej szansy, nie poradzimy sobie, to zbyt trudne, zazwyczaj porzucamy nadzieje i wszelkie nasze "trudniejsze zachcianki" idą w niepamięć. Z jednej strony to dobre podejście - nie zawiedziemy się, kiedy wszystko zakończy się niepowodzeniem. Ale czy warto się poddawać? Przecież cuda się zdarzają! A jeśli nie jest łatwo, to znaczy że jest warto.



Największą porażką jaka może nas spotkać jest podejście nas samych. "Zacznę od jutra", "Może kiedyś się nauczę". Ale dlaczego nie teraz? Jutro będziesz już o krok bliżej swojego sukcesu! Czas ucieka, a my stoimy w miejscu. To nieprawda, że jeśli coś jest trudne, to jest niemożliwe. Bo jeśli chcemy - możemy wszystko. Talent nie istnieje, to włożona praca, czas, energia, emocje zbliżają nas do sukcesu. Wiara w siebie i w to, że nawet najtrudniejsze jest do zrealizowania. Niemożliwe nie istnieje. Ale przestań tylko marzyć, przestań czekać na cuda, działaj i samemu sprawiaj, że cud się wydarzy.







Wyznaczając jasny cel łatwiej jest go osiągnąć. Pamiętaj jednak, że jasny wcale nie znaczy łatwy. Chcesz polecieć na wymarzone wakacje? Niby nic trudnego, ale dla niektórych odłożenie takich funduszy jest niemożliwe. Pomyśl jednak, jeśli zaczniesz odkładać już dzisiaj - do przysłowiowej skarbonki czy na koncie - wymarzone wakacje będą choćby tę złotówkę bliżej Ciebie. A jeżeli nie uda się w tym roku, nic straconego! Wakacje będą też za rok, a spełnianie marzeń wymaga też cierpliwości. Matura, sesja, prawo jazdy, otacza nas mnóstwo egzaminów, które chyba każdy chciałby zaliczyć jak najlepiej. Ale przecież nie wystarczą same chęci. Jeśli sądzisz, że to nie ma sensu, że i tak Ci się nie uda, że zaczynanie przygotowań jest bezsensu, powtórzę kolejny raz. Cuda się zdarzają, trzeba tylko o nie walczyć!

A kiedy zacznie już iść po Twojej myśli, nie poddawaj się, nie spoczywaj na laurach. Łap szczęście i nie pozwól, aby kiedykolwiek przeleciało Ci między rękami. Korzystaj z każdej danej Ci szansy. Wszystko zależy od Ciebie. I wiesz co? Możesz zdziałać cuda! Wszystko leży w Twoich rękach. Poddasz się, czy zaczniesz już teraz działać i cierpliwie realizować cele?



























20 komentarzy:

  1. Ja stale dążę do wyznaczonego celu i wierzę ,że w przyszłości uda mi się go zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie swetry ! <3 Staram się stale dążyć, do celu, jaki sobie wyznaczyłam, choć zdaję sobie sprawę, że nie wiedzie do niego łatwa, usłana różami droga... Świetny wpis :)
    Pozdrawiam
    ByMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdanie 'A jeśli nie jest łatwo to znaczy,że warto' jakoś tak utkwiło w mojej głowie :))
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Były już wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyniki były już dawno, jak zawsze w poście konkursowym, dziewczyny odebrały już nagrody ;)

      Usuń
  5. Ładny sweterek i płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisane! Warto mieć w życiu jakieś cele i dążyć do nich mimo przeciwności. Kiedy już dotrzemy do upragnionego celu satysfakcja bierze w górę :)
    http://variouseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek włosów i śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak, powinnyśmy wyciagac rece do szczescia, bo one jest przewaznie na wyciagiecie rąk. A odkadanie tego na pozniej nigdy nie przynosi zadnych korzysci

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post

    Zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepiej powiedziec sobie "zaczynam TERAZ" nie jutro.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje posty - bardzo mnie motywują. Ja ostatnio zrobiłam tak z ćwiczeniami. Zawsze powtarzałam sobie: "Od jutra" albo "Od poniedziałku". Tym razem wstałam, przebrałam się i wzięłam za ćwiczenia. Jestem już o jeden dzień bliżej celu :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, bije od Ciebie taka pozytywna energia ;))
    co powiesz na wspolna obserwacje ? :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :) Obserwuję i liczę na rewanż http://art-of-the-raiinbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana! rewelacyjnie wyglądasz!! super foty :-) buziaki
    Jasne,ja juz obs i czekam na Ciebie:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne włoski ;)
    http://mysetlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń