piątek, 22 maja 2015

Gubię sens gdzieś

W każdym kolejnym dniu widzę coraz mniejszy sens tego, co robię. Matury minęły, nadeszły najdłuższe wakacje w życiu - cieszyć się czy płakać? Plany były dobre. A jak plan dobry to z wykonaniem zazwyczaj zdecydowanie gorzej. Co teraz? Jak będzie wyglądało moje życie? Co z moją przyszłością? Studia? Praca? A co z dawnymi znajomymi? Czy stare przyjaźnie się utrzymają? Pytań jest wiele, odpowiedzi zdecydowanie mniej. Zaczynam się gubić. Gubię się w dorosłym świecie.





Ale przecież wszystko co robimy ma jakiś sens. Nie zawsze go widzimy, ale zawsze jest. Każde wydarzenie sprawia, że jesteśmy bardziej doświadczeni. Wiemy więcej, potrafimy więcej. Lepiej poznajemy innych i samych siebie. Każda nowa znajomość ma jakiś sens. Nieważne czy kochasz wszystkich czy z zasady nienawidzisz ludzi. Bo każdy z nich wprowadza w nasze życie coś zupełnie nowego.

Po co mam iść na tą imprezę? Ta oferta pracy jest bezsensowna. Dlaczego mam znowu sprzątać? Nie robię tego, i tak się nie nauczę. Uprawianie sportu nic mi nie da. Nauka do niczego mi się nie przyda. Nie chcę. Nie potrafię. To nie ma sensu.
Znasz to? Milion wymówek do każdego zajęcia. Za każdym razem jesteśmy przeciwko. A gdyby tak podejść do życia zupełnie inaczej? Na imprezie się wybawisz, poznasz nowych ludzi. Każda praca jest nowym doświadczeniem, krokiem w przyszłość. Czasem fajnie jest spędzić dzień w uporządkowanym otoczeniu. Każda próba sprawia, że umiesz coraz więcej. Każda forma aktywności przyniesie Ci wiele korzyści. Bez nauki nie zdziałasz zbyt wiele. I wiesz co? Potrafisz. Potrafisz wszystko. Naprawdę! Wystarczy, że zechcesz. Że się postarasz. Uwierzysz, że to zrobisz. Nie poddawaj się, bo nawet nie wyobrażasz sobie ile pięknych chwil może jeszcze dać życie. A każda z tych chwil ma ogromne znaczenie.





Koszulka "Life goes on": KLIK | Legginsy "Work out": KLIK | Skarpetki: KLIK

28 komentarzy:

  1. Super zdjecia! Fajnie, że teraz bedziesz miec takie dlugie wakacje! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co się dzieje w naszym życiu ma jakiś sens. No chyba, że obijamy się zamiast działać, to wtedy marnujemy swoje szanse. Mnie została jeszcze matura z angielskiego, a od czerwca zaczynam swoją pierwsza pracę.
    Fajne zdjęcia. Ślicznie wyszłaś.

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie za rok czeka matura,a co sie z nią wiąże wybór tego co będę robić pózniej i choć maturę mam za rok mam podobne dylematy,o których pisałaś :) Super zdj :) http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się ułoży i dasz sobie radę w tym świecie dorosłych :)
    Świetne zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. legginsy super!
    ja narazue nie wiem gdzie isc do liceum, a co dopiero po...

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Tobą, chęci mogą zdziałać cuda... ! :) pięknie to wszystkoo ujęłaś... dorosłe życie to coś nowego - trzeba się tego nauczyć :) jak wszystkie nowych rzeczy

    Buziaki,
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, że każda z chwil ma ogromne znaczenie w naszym życiu :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już to mam za sobą, bo rok temu skończyłam szkołe :) Dobrze się zastanów nad studiami (jakimi), żebyś potem nie żałowała wyboru :)
    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post i świetne zdjencia

    Zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetne spodnie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja tam bym się chętnie wróciła do licealnych czasów:D
    świetne legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne ubrania i zdjęcia.
    Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesz się chwilą dziewczyno! Moje wakacje pomaturalne tak szybko minęły, że dopiero teraz, po 4 latach, rozpaczam z tęsknoty za tak długim wolnym. Z chęcią zamieniłabym się z Tobą.:)
    Zdjęcia są super!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci tych długich wakacji, chciałabym też już mieć, ale ty sobie zasłużyłaś ;)) Musisz teraz dużo i rozważnie myśleć, bo nikt inny na te pytania nie odpowie tylko Ty ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdemu się zdarza zgubić sens ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgodzę się z Cosnatics ,,Ciesz się chwilą ! " Chciałabym mieć także już wakacje ,ale musiałabym sobie na to zasłużyć tak jak Ty ! Ciekawie piszesz i czekam na więcej ! Pozdrawiam cieplutko :) http://alexswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć!
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Więcej informacji na moim blogu.
    Pozdrawiam!
    yepbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. brr. boję się tej dorosłości po maturze!
    Ale mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę w dorosłym świecie :)

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :))
    Ja osobiście uważam, że wszystko co robimy w życiu ma sens. Denerwuje mnie jak ktoś podchodzi do wszystkiego własnie z nastawieniem "to jest bez sensu" ;__;
    Zazdroszczę wolnego :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Może jestem uszczypliwa, ale po Twoim stylu pisania dałabym Ci maksymalnie 15 lat.
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o to, że podobnie pisane "posty tematyczne" znajdują się na masie blogów nastolatek, masa retorycznych pytań, trochę przemyśleń, które przelatają oderwane od tematu zdjęcia. Po prostu na podstawie tego, jak komponujesz notkę, nigdy nie dałabym Ci 18 lat.

      Usuń
  22. Świetne masz te legginsy i zakolanówki!



    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też jestem po maturze i również nie wiem co ze sobą zrobić, ale jakoś to pewnie będzie, najważniejsze to działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz cudowną fugurę dziewczyno! :O
    Masz wlosy farbowane czy naturalne? Piekny kolor! *.*

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/crying-baby.html

    OdpowiedzUsuń