poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Urodzinowo, czyli ostatnie -naście :)



Co roku śmieję się, że 15. sierpnia wszyscy mają wolne, bo... świętują moje urodziny ;) To będzie ostatni rok z jedynką z przodu w liczbie moich lat. Poprzedni rok był za to moim pierwszym dorosłym, a przynajmniej pełnoletnim. Wszyscy sądzą, że to tylko liczby i tak naprawdę nic się nie zmienia - a jednak! Mimo że wciąż chciałabym być dzieckiem, w moim życiu w ciągu ostatniego roku wiele się zmieniło. Czuję się bardziej odpowiedzialna za rzeczy, które mnie otaczają. Sama z siebie przejęłam więcej obowiązków w domu. Chyba poczułam chęć zamieszkania "na swoim" przez co staram się jak najbardziej usamodzielnić, mimo że własne mieszkanie w najbliższym czasie nie jest możliwe. Zmienia się też powoli zawartość mojej szafy. Kolorowe, nastoletnie tshirty coraz częściej zastępuję zwykłymi basicowymi ubraniami. Jednak to "dorosłe" życie to nie tylko ponure, szare dni pełne obowiązków...




Coraz częściej zauważam ile rzeczy już mnie ominęło. Mam coraz większą ochotę działać, coś zmienić. Nie byłam jeszcze w tylu miejscach... W Polsce, za granicą... A przecież zawsze marzyłam o tym, że będę zwiedzać, podróżować. Nie potrafię jeszcze tylu rzeczy. Wciąż boję się zrobić coś, czego nigdy nie miałam okazji spróbować. Może to właśnie ten moment? Moment na poznanie życia jeszcze lepiej, korzystania z niego w jak największym stopniu, moment zabawy. Przez zbliżające się urodziny wiele rzeczy do mnie dotarło, sporo przemyśleń, wspomnień pojawiło się w głowie. Czasem warto zrobić rachunek sumienia czy na pewno w pełni wykorzystujemy nasze życie.




Warto mieć przy sobie ludzi, którzy za wszelką cenę chcą spędzić z nami ten wyjątkowy dzień. Kiedy liczysz tylko na ich obecność, a oni zaskakują Cię prezentami, które jak zawsze trafiają w Twój gust. To ludzie, z którymi chcesz się bawić i dzielić swoim szczęściem. Czasem też podzielisz się jedzeniem... :)) Zdarza mi się nie doceniać rodziny, przyjaciół czy znajomych, ale w takich momentach uświadamiam sobie jakim jestem szczęściarzem, że trafiłam na nich w swoim życiu.



17 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego! Spędź ostatnie chwilę młodości jak najlepiej! Po spełniaj marzenia!
    Miłej reszty wakacji!
    Zapraszam Cię też do mnie ! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Spóźnione, ale co tam :)
    Zawsze jako mała dziewczynka uważałam, że po 18 już trzeba wydorośleć i być poważnym. A tak naprawdę jest się jeszcze młodym i korzystać z życia.
    Życzę Ci, abyś spełniła marzenia o podróży
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://kinaaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze urodzinowe życzenia! :)
    Wiek nie jest tak ważny, bo przecież mówi się, że "ma się tyle, na ile się czuje" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no to spóźnione najlepszego! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby spełniły się Twoje marzenia o podróżach. Wtedy na pewno ppdsumoeanie życia wyjdzie pozytywnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego. Czasem warto się przełamać i zacząć podróżować. Mam podobne plany do Twoich :)
    Buziaki Moj Blog - KLIK ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!
    Ja dzisiaj też swiętuję te swoje 19-te urodziny. Aktualny rok jest bardzo owocny. Zdana matura, teraz pracuję (niestety kończę już swoją rolę w firmie), wrzesień to wakacje, a potem studia... a co za tym idzie - zamieszkanie w akademiku. Trochę boję sie tego, bo to nie jest te 40 km jak było dotychczas, ale już 400 km. Mimo wszystko, ze strachem towarzyszy mi radość i ekscytacja, bo wiem, że czeka mnie tam coś nowego i dobrego. Ahoj przygodo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie mam 15 lat i dawno sobie uświadomiłam że muszę wykorzystywać każdą chwilę bo czas szybko leci :)) Śliczne zdjęcia c;
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zestaw! Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!:*
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego. Jeśli chodzi o stylizacje to najbardziej podoba mi się spódniczka i okulary.

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana wszystkiego najlepszego :D
    +obserwuje i liczę na rewanż :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę spóźnione, ale dopiero wróciłam z 10 dniowej wycieczki, wiec spełnienia marzeń! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione, ale Wszystkiego Najlepszego <333
    Bardzo ładne zdjęcia :*

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały blog i post :)
    Jestes naprawdę świetna + obserwuje
    alex-aleex08.blogspot.com
    Fajnie gdybys zajrzała i udzielila jakiś rad bo dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń