niedziela, 13 września 2015

Blogowe współprace

Współpracowałam już z wieloma firmami, dlatego myślę że mogę dość obiektywnie ocenić każdą z nich i mam niemałe porównanie. Kiedyś powstał już podobny post, minęło sporo czasu, więc pora na kolejny :)

1. SheIn - to była moja pierwsza współpraca, jeszcze jako sklep Sheinside. Na okres wakacji zawiesiłam współpracę, bo przez matury i wyjazdy po prostu nie miałam czasu. Szczerze mówiąc to chyba z nimi najlepiej mi się współpracuje - dobry kontakt, rzeczy jakościowo lepsze niż z pozostałych sklepów (a przynajmniej biorąc pod uwagę te, które trafiały się mi), żadnych dziwnych wymagań. No i asortyment sklepu też spory, jest z czego wybierać!




2. Dresslink - od tej firmy dostałam jedynie jedną paczkę, później cisza. Może to i dobrze... Zegarek podziałał tydzień, spodenki o kilka cm większe niż w podanej tabeli, jedynie bransoletki i szminka na plus :) Może ktoś z Was trafił lepiej z wyborem rzeczy i łatwiej Wam kontaktować się z firmą, ja niestety nie mam zamiaru zasypywać ich kolejnymi wiadomościami.

3. Wholesale7 - nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale kiedy dostałam wiadomość, postanowiłam spróbować. Otrzymałam koszulę i sukienkę. Z koszulą nie trafiłam z rozmiarem, ale to jedynie moja wina, bo wymiary z tabeli się zgadzają. Jakość też mnie pozytywnie zaskoczyła, w tej kwestii polecam zdecydowanie. Co do sukienki, podrobione logo Batmana było już widoczne na zdjęciach na stronie, więc tutaj także nie mogę mieć pretensji, że nie wygląda jak na oryginalne :)

4. Dressgal - jakość koszulek mnie nie powaliła, ale spodenki w kwiatki przyszły naprawdę fajne. Zdziwiłam się, kiedy zobaczyłam plecak. Spodziewałam się jakiejś "chińskiej tandety", a przyszedł naprawdę fajny! A za kwotę którą otrzymuję, mimo że nie jest duża, można wybrać sporo rzeczy, tutaj zdecydowanie na plus. Kontakt również dobry :)

5. LucLuc - co do jakości ubrań niestety się nie wypowiem, ale polecam dla osób, które chciałyby sobie dorobić. Ja współpracując z nimi wybieram gotówkę na PayPal zamiast bonu na ubrania. Zawsze dodatkowe grosze wpadną do kieszeni, polecam!

Jeżeli macie jakieś pytania co do współprac ze stronami powyżej - piszcie w komentarzach, odpowiem szczerze na każde z nich.

14 komentarzy:

  1. Ja jedynie z shein :)

    _____________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :d Ja współpracuje z kilkoma firmami :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja współpracuję z Shein, Romwe i Walktrendy :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja współpracowałąm z shein i obecnie czekam na przesyłkę z Dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez współpracowalam kiedyś z Dresslinki i przysłali mi 2 suknie... Po prostu istną porażka. Zupełnie inne niż na zdjęciach...

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjeciowymi :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. "Mad Hatter":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/mad-hatter.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi jakoś współpraca z żadnym ze sklepów nie wychodzi :/
    http://maggmagicstories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post. dotychczas nie spotkałam się z tym tematem podjętym w taki sposób. Powadzę bloga od niedawna. Nie za bardzo wiem jak się wziąć za to (wspólpracę) może mogłabyś zerknąć na mojego bloga, doradzić mi?
    Anna Młynarz http://littlepeople00.blogspot.com/2015/09/01-where-do-broken-hearts.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam stalą współpracę z Shein no i najdłuższa. Jednak po drodze było wiele innych sklepów z którymi pracowałam.

    OdpowiedzUsuń