czwartek, 3 września 2015

Co robię w wolnym czasie?

Przypuszczam, że większość osób, które czytają aktualnie tego posta, zaczynają już rok szkolny. Moje tegoroczne wakacje trwają prawie 5 miesięcy i fajnie byłoby je spożytkować w jakiś sensowny sposób, żeby później nie płakać, że zmarnowałam najdłuższe wakacje w moim życiu :) W lipcu odwiedziłam już świętokrzyskie i nasz Bałtyk. Prawie 3 tygodnie wyjazdów i miesiąc jakoś zleciał. Ale co robię w pozostałym, wolnym czasie?

• Kino - przyznam, że w ciągu roku szkolnego nie zawsze miałam czas na wyjście do kina. Teraz korzystając z promocji (czwartki z Kinder Bueno, wtorki z Facebookiem), wyciągam najbliższych do kina i nadrabiam seansowe zaległości. To też kolejna okazja na spędzenie czasu z mamą, bo w ciągu roku często go brakuje na wspólne wyjścia.


• Rower - na początku wakacji strasznie się zasiedziałam, przyznaję. Pogoda w końcu dopisuje, deszcze odeszły w zapomnienie, a ja... przemierzam wrocławskie okolice rowerem i w tym przypadku także spędzam czas z najbliższymi.

• Spacer - z tego najbardziej cieszy się mój pies:) W roku szkolnym zazwyczaj brakowało czasu na długie wyjścia. Teraz potrafimy spędzić nawet 2h na spacerze w parkach - zdrowo i miło:)

• Książka - kiedyś czytałam naprawdę bardzo dużo. W klasie maturalnej zapomniałam o istnieniu książek i wszystkim, co nie przyda mi się do matury. Teraz zdecydowanie nadrabiam, jestem stałym gościem w bibliotece, a moja domowa biblioteczka nieco się powiększyła.



• Szukam... - marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia! Dlatego właśnie mnóstwo czasu w wakacje spędzam przeszukując oferty tanich lotów i noclegów. Liczę, że w końcu uda się zacząć podróżować po świecie nie wydając przy tym milionów :)


• Zarabiam - jako że w sierpniu nie mogłam podjąć się normalnej pracy ("popołudniowa zmiana" z psem), łączę przyjemne z pożytecznym. W skrócie mówiąc - zarabiam na blogu. Zawsze wpadną dodatkowe grosze do kieszonkowego. Może we wrześniu w końcu uda załapać się na coś normalnego :)

• Uczę się języka - wakacje to idealny moment na naukę języków. W wolnym czasie powtarzam sobie co nieco z angielskiego i powracam do podstaw francuskiego. Zdarzyło się już kilkukrotnie rozmawiać z obcokrajowcami w te wakacje i naprawdę, po dłuższej przerwie w rozmawianiu w danym języku, zaczyna brakować słów! ;)

• Fotografia - uwielbiam fotografię! Mimo że moje zdjęcia są wciąż baaardzo amatorskie, staram się czerpać z tego jak najwięcej. W wakacje zabieram ze sobą aparat gdzie tylko mogę.

• Rolki - zakupione za ciężko zarobione pieniądze... Czas nauczyć się jeździć, mimo że ciągły strach sprawia, że ciągle znajduję jakąś wymówkę... ;)


• Gotowanie - studia już blisko, wypadałoby umieć ugotować i upiec coraz więcej pyszności. Wakacje to idealny moment na podpatrzenie w kuchni mamy, babci czy spróbowanie własnych sił z przepisami, bo robienie ciągle tego samego może być nudne.

• Koncerty - uwielbiam tą formę spędzania czasu, niestety w ciągu ostatniego roku większość terminów nie wpasowała się z moim wolnym czasem. Teraz mam go sporo, trzeba korzystać!

A kiedy już totalnie nie mam co robić... Wychodzę z kocykiem i spędzam czas leniuchując na świeżym powietrzu, przy okazji opalając się. W wolnych chwilach nie zapominajcie o znajomych i rodzinie, dla których często brakuje czasu :)

W momencie publikacji postu pewnie będę jeszcze w Pradze. Mam nadzieję, że po powrocie będę miała sporo do opowiedzenia na temat czeskiej stolicy!

11 komentarzy:

  1. Tez w tym roku miałam maturę :D zazdroszczę Ci, ze zarabiasz z bloga, tez bym chciała. Zwłaszcza na studiach sie przyda:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać postu o Pradze ♥

    Zapraszam na konkurs fotograficzny! Do wygrania kosmetyki ;)
    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/2015/08/ulubiency-wakacji-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Podróżowanie po świecie brzmi fajnie Mam nadzieję, że kiedyś tez będę mogła sobie na to pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam chodzić do kina:) zwłaszcza na maratony filmowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety tego wolnego czasu nie mam :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym poszła do kina, niestety brakuje mi wolnego czasu:(

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły, niestety ja teraz mam bardzo mało wolnego czasu przez szkołe
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja 1. września wybrałam się do kina z klasą. Przez wakacje czytałam sporo książek, ale głównie czas poświęcałam wyczekiwanym remontom pokoi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany ja nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w kinie i kiedy jeździłam na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z kolei uwielbiam grać w CSa :D Ostatnio ściągnąłem go sobie stąd http://cs-16-download.pl/ i bardzo fajnie się gra jak do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń