czwartek, 31 grudnia 2015

Nowy rok, nowe plany - czas na zmiany!


Nowy rok, nowe postanowienia, nowe... wszystko. Plan dobry jak co roku, z wykonaniem pewnie będzie gorzej. W zasadzie co roku w moich postanowieniach znajdowały się rzeczy, które z góry mogłam skreślić,  bo miałam świadomość że są niewykonalne. Część była oczywista i wychodziła sama z siebie, a część po prostu była i w żaden sposób nie dążyłam do wykonania ich. Studenckie życie, nowe obowiązki, nowe środowisko, sporo zmian. Chyba pora teraz na zaplanowane zmiany w nowym roku.

Zdecydowanie bardziej będę musiała przyłożyć się do nauki i sporo wolnego czasu poświęcę właśnie na uczelnię. Luźne początki się skończyły, pora walczyć o swoją przyszłość :) Ilość przeczytanych w tym roku książek mnie zdołowała. Zawsze uwielbiałam czytać, więc w nowym roku nie będę się obijać i muszę nadrobić zaległości. W zasadzie mam wrażenie że nic ostatnio nie robiłam. Nie oglądałam nowości kinowych, o książkach już wspominałam, zero nauki, imprezy też sobie odpuściłam, rzadziej blogowałam, zamiłowanie do wszelakich sportów wyparowało... I nawet kiedy pojawił się chłopak, nie spędzam z nim za dużo czasu. Rany, co ja w takim razie robię?! Nie mam najmniejszego pojęcia.




Najważniejszy jest fakt, że w tym 2015 roku zaczęłam dążyć w kierunku spełniania swoich marzeń. Kolejna podróż zaliczona - Praga to naprawdę magiczne miejsce. Mam nadzieję, że i w tym roku uda się odwiedzić kolejne nieodkryte miejsce na mapie. I jeszcze jedno z zeszłorocznych postanowień grzecznie realizuję i mam zamiar je wciąż kontynuować... oszczędzanie. Jakby nie patrzeć, sporo moich marzeń wiąże się z koniecznością posiadania gotówki, i to wcale nie małej. Wszystko zmierza w dobrym kierunku :) Postanowień jako takich na nowy rok nie mam. Nie, nie schudnę, nie zacznę biegać, to przecież nierealne :P





A Ty masz jakieś postanowienia noworoczne? Jak oceniasz zeszły rok? Jakie wydarzenie związane z 2015 rokiem zapamiętasz na pewno? :)

14 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że uda Ci się zrealizować swoje plany x
    Śliczne zdjęcia
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/12/time-for-changes.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pragnę złożyć żarliwe życzenia:
    szczęścia, dobrego zdrowia, powodzenia,
    oby troski życia zaginęły w mroku
    podczas nadchodzącego Nowego Roku!
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia wszystkich marzeń oraz samych sukcesów (również w blogowaniu) :)
    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już swoje plany spisałam :3
    Udanego sylwestra :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż napisać, życzę Ci wiec wielu sukcesów i jeszcze więcej uśmiechu w Nowym Roku! Cudownie wyglądasz :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  6. BARDZO PODOBASZ I SIĘ W TAKIEJ WERSJI

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ten problem, że kocham czytać, a czasu brak... Chciałabym przeczytać więcej. Zadbać o swoje ciało (schudnąć XD) i przyłożyć się do biologii. Reszta swoją drogą.

    OdpowiedzUsuń
  8. wazne, by zawsze isc do przodu :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Rok 2015 był w połowie rokiem szykowania wesela a w połowie przyzwyczajania się do nowej roli żony oraz nowej, fajnej pracy :) W 2016 też nie planuje biegać etc. to nie możliwe do spełnienia. Chce zaś ciągle rozwijać swoje hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taka sama czapeczke
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i życzę Ci jeszcze wielu cudownych podróży.
    Pozdrawiam
    http://lifegoodmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń