piątek, 22 stycznia 2016

Pierwszy tysiąc!


czarny top: KLIK


Zakładając bloga 2 lata temu nawet nie przeszła mi przez głowę myśl, że taka liczba osób będzie codziennie tutaj wchodziła, sprawdzała nowe posty, a co najważniejsze - aktywnie brała udział w moim blogowaniu rzeczywiście czytając i odnosząc się do treści w komentarzach. A co więcej, zostało ze mną na dłużej już ponad 1000 osób! Za mną już wiele współprac, otrzymałam od Was wiele cennych opinii, a najczęściej słyszałam jedną: "mimo że nie wyróżniasz się tematyką bloga, piszesz ciekawie i sensownie". No cóż, tematyki zmieniać póki co nie zamierzam, bo w końcu w blogowaniu chodzi o to, aby robić to co się kocha :) Co do drugiej części - niesamowicie motywuje do działania, szczególnie że uwielbiam pisać. Dziękuję, że jesteście!

Nawiązując do tematu, ten pierwszy tysiąc jest celem wielu blogerów. Ale czy on coś zmienia? Właściwie nie. Oczywiście to strasznie miłe, że tyle osób docenia Twoją pracę, jednak świat nie odwrócił się do góry nogami, kiedy z liczby 999 przeskoczyło na 1000. Kiedyś wydawało mi się, że ta liczba określa jakiś "poziom popularności" bloga. W końcu większość znanych firm w warunkach współpracy miało dopisek, że akceptują blogi powyżej 1000 obserwatorów. Jednak wszystko to, co przed chwilą napisałam, w zasadzie prawdą nie jest. Wszyscy wiedzą, że większość ma te liczby gdzieś, a ja żadnej popularności nie odczuwam. Ot, szary bloger, jakich wielu w ostatnim czasie ;)


Zazdroszczę osobom, które mają czas dodawać posty regularnie. Dla mnie napisanie 4 w miesiącu jest już sporym wyzwaniem. Teoretycznie leniuchuję w domu, co zresztą widzicie na zdjęciach, praktycznie tonę w notatkach, sesja pochłonęła mnie w głęboką czarną otchłań i wydaje mi się, że mój móżdżek więcej już nie pojmie, a co za tym idzie - każda kolejna nauczona rzecz wypycha starą wiedzę. Jedyne o czym marzę to mieć już wszystkie egzaminy za sobą, a najlepiej to móc już wyjechać na wakacje... Słońce, opalenizna, krótkie ubrania, woda i piękne widoki... Bez żadnej nauki... No cóż, pomarzyć każdy może, a ja tymczasem wracam do analizy i ekonomii.



TOP 1         |         TOP 2         |         TOP 3

TOP 4          |          TOP 5          |          TOP 6

22 komentarze:

  1. Ja też bardzo się cieszyłam, że osiągnęłam pierwszy tysiąc, bo to był sygnał dla mnie, że to co robię może się podobać i ma sens, że są osoby, które dzięki moim postom czegoś się dowiedzą. Mimo to, też nie było to jakieś święto u mnie i wiele się nie zmieniło

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzę. Fajny miś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzę. Fajny miś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i oby tak dalej 😘

    ___________________
    www.justynapolska.com
    fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. o, super!:) mi jeszcze troche do tego tysiaka brakuje, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszego tysiąca.
    Następne będą leciały jeszcze szybciej. Mówię z autopsji.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten top masz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)
    Też mam takiego misia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i trzymam kciuki za dalszy sukces!
    Ps. powodzenia na sesji, sama teraz się z nią będę zmagać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Ja jestem dopiero na tym etapie, że z każdego obserwatora cieszę się jak dziecko :D
    Fajnie ogląda się te zdjęcia z misiem, takie pozytywne, sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! :)
    szybkiego uporania się z sesją życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 1000 obserwatorów! Życzę dalszych sukcesów! :)
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Życzę kolejnych "tysiąców" :D


    Zapraszam do mnie: http://himirriam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulację!
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    http://nataljaslowinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń