piątek, 29 kwietnia 2016

Odważ się żyć!


Podobno świat należy do odważnych. Aby cokolwiek osiągnąć, trzeba wykazać się inicjatywą, odwagą. Jeżeli boimy się wszystkiego, nie podejmiemy próby, będziemy tacy jak reszta. Wtopimy się w tłum ludzi, którzy każdego dnia żyją tak samo. Którzy wykonują swoje obowiązki nie spełniając swoich marzeń, nie realizując wyznaczonych celów. Nigdy nie nazwałabym siebie odważną. Moim największym marzeniem są podróże, a boję się latać. Mam wiele planów, ale boję się wszelkich potknięć. Chciałabym być indywidualnością, nie chciałabym zmieszać się z tłumem, a jednak jestem taka jak wszyscy. Ale wciąż walczę ze sobą, przezwyciężam swój strach, walczę o nowe doświadczenia, chcę czuć że żyję. Nie lubię niczego zostawiać na ostatnią chwilę...



Mimo najszybszych pojazdów, do wczoraj nie ma już powrotu.





Nie wymagaj od świata, wymagaj od siebie. Jeśli wciąż narzekasz na swoje życie, zmień w nim coś, co sprawia że jest monotonne. Obierz cel. Przezwyciężaj strach. Uśmiechaj się. Uśmiechaj się do siebie, do przyjaciół, do obcych. Spraw by czyjś dzień stał się radośniejszy. Brakuje Ci kogoś w życiu? Spytaj co u niego słychać! Gwarantowany uśmiech po obu stronach nawet po wymienieniu kilku wiadomości. Poznawaj, próbuj, żyj naprawdę! Przecież każdy chce być szczęśliwy, choć to wcale nie jest proste. Szukajmy tego szczęścia w drobiazgach. W prostych rzeczach. Spróbuj wprowadzić do swojego życia więcej odwagi. Zrób coś, czego zawsze się bałeś. To właśnie te drobnostki, te małe kroczki pomagają nam zdobyć najwyższy szczyt. I pamiętaj. W życiu piękne są tylko chwile.

Jeśli rzeczy małe nie będą Cię cieszyły, to i duże nigdy nie ucieszą.

22 komentarze:

  1. Jesteś prześliczna, zdjęcia bardzo mi się podobają:)
    Popracowałabym tylko troszkę nad designem, pozdrawiam
    http://internetsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, kiedyś bałam się założyć bloga bo nie wiedziałam jak zareagują moi znajomi, jednak teraz bardzo się cieszę, że spróbowała m :D Ps.: Bardzo motywujący post xD
    http://paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia , i śliczne włosy masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że najważniejsze żeby spełniać swoje pasje. Ja robię to teraz i wreszcie czuję, że moje życie zmierza we właściwym kierunku. A tak od siebie dodam, że masz przepiękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardz fajnie napisany post ! Lubie takie posty , z których cos wynosze i nad którymi się zastanawiam ! Myślę, że ważne jest to żeby spełniac się w tych, rzeczach, które nas cieszą i czerpać radość z każdej (nawet naajmniejszej) rzeczy ! :D

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Zgadzam się z twierdzenie,że ludziom odważnym jest łatwiej:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze musimy polegać na sobie i sobie stawiać zadania na poprawe. Świata nie zmienimy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja i świetny cytat na końcu :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja właśnie muszę nauczyć się pokonywać strach i swoją nieśmiałość, której ostatnio mam coraz bardziej dosyć..
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja u mnie też kurtka jeansowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za dawkę motywacji! świetny post! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze świetnie napisany post. Ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jesteś piękna!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry wieczór. Trafiłem do Ciebie przez platformę Reachablogger. Byłbym zainteresowany promocją u Ciebie mojego bloga: http://przepraszamzacrossposta.blox.pl - polecającą notką na Twoim blogu, plus na FB. Jeśli była by taka opcja, jaka była by stawka? Pozdrawiam, Sebastian "Koziołek". PS. Kontakt via FB (podany na blogu), lub na sebael@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgodze się z tobą. Jednak boimy się realizować swoje marzenia, gdyż boimy się wyśmiania.Co inni powiedzą. Trzeba znaleźć w sobie odwagę i dać ponieść się emocjom.
    Świetna stylizacja
    Pozdrawiam http://poola143.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy wpis, wpadnij do mnie jak masz czas https://starstrucklandyouth.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń