środa, 13 kwietnia 2016

Świecące buty


Czy zdarzyło Ci się wyciągnąć z szafy mamy czy nawet babci rzecz, która ma nawet kilkadziesiąt lat, a ostatnio znów stała się modna? Pewnie wielu z Was może odpowiedzieć twierdząco na to pytanie. Moda zatacza kółko i co jakiś czas wraca. Pamiętam doskonale jak w czasach podstawówki zachwycałam się butami ze świecącą podeszwą. To było coś! Marzenie wielu osób, jednak mało kogo było na nie stać. Ostatnio znów stały się popularne, tym razem w gronie już nieco starszych osób od tych "dzieci z podstawówki". Fakt, może i głupio w tym wieku wyjść na ulicę w świecących butach, ale robią one głównie szał na wszelkich portalach społecznościowych użytkowane podczas... tańca! Nudny układ z nudnym otoczeniem od razu wydaje się być czymś zdecydowanie ciekawszym, a te bardziej profesjonalne nagrania podkreślają swoje piękno świecącymi lampkami LED.


Buty: KLIK




Jak oceniam te buty? Na pewno jest z nimi świetna zabawa. Z chęcią wypróbowałabym je na imprezie, choć jeszcze nie miałam okazji. Myślałam, że podziałają może z 10 minut i już będą wymagały ładowania, a tu niespodzianka - działają włączone przez około 2 godziny! Kabel USB jest rozdzielony na 2 gałęzie, dzięki czemu można ładować bez problemu 2 buty na raz. Przełączanie kolorów również jest banalnie proste - każdy but ma przycisk ukryty pod sznurówkami. Nie jest widoczny, a przełączać da się naciskając po prostu w bok buta. Kolory mogą świecić się na jeden stały kolor lub zmieniać się w różnym tempie, buty mogą mieć ten sam lub różne kolory, ponieważ ustawia się je osobno. Dla osób lubiących takie gadżety - bajka! Jedyna wada, z tego co słyszałam, należy unikać deszczu bo po prostu przestaną świecić. Nie potwierdzę, nie próbowałam i raczej nie mam zamiaru.


Macie je? Jeśli macie jakieś zdjęcia, filmiki, wrzucajcie w komentarzach linki do instagramów, youtube'ów czy innych portali gdzie je umieściliście!! ;)

35 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie sprawiłabym sobie takie buty, ale jeszcze poczekam i poszukam opinii innych. Ślicznie się prezetnują na zdjęciach o zmroku!
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/girlapl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty!
    Widziałam na YT filmik właśnie jak dziewczyna w nich tańczyła w ciemności i super to wyglądało:) Ciekawa jestem jednak ile to faktycznie przetrzyma (kiedy się zepsuje czy coś), jakoś mam kiepskie doświadczenia z tymi bajerami :P
    Zapraszam na mojego bloga, który mam nadzieję że zachęci młodzież (i nie tylko) do zapracowania na niesamowite wspomnienia. Świat jest zbyt wielki by tkwić w jednym miejscu. Właśnie o mojej pasji jaką jest podróżowanie: już jest nowy post zapowiadający majówkę - czyli autostopem do Francji ! Zapraszam serdecznie:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio wyciągnęłam z mamy szafy sweterek, który teraz jest modny <3
    Chcę sobie te buty kupić <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wyciagnelam z szafy mamy czapke beanie kiedys :D
    Fajnie wygladasz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są świetne! Sama nastawiam się już powoli na ich kupno :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu jakie świetne buty :* zawsze o takich marzyłam i pewnie je zakupie

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na kom :) http://swiat-oliwki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. może fajnie to wygląda , ale kiedtś one przestaną świecić , więc szkoda kasy na coś co jest nie pożyteczne i przydatne
    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. super, nie zgubisz się na mieście hihi :)
    ostatnio takie świecące buty widziałam na Snapchacie u JMerc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale czadooooooowe! :D
    pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, przywołują wspomnienia z dzieciństwa :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. super sa te buty :) wlasnie zastanawiałam sie jak sie zmienia ich kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne ! ostatnio robią szał na instagramie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te buty! Ale buty mają być wygodne, a nie świecące :D


    http://jjakubowski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie chyba nie ma rzeczy dziwnych i chodziłabym w nich na co dzień. Myślę nad takimi od dawna.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/04/music-festival-look.html

    OdpowiedzUsuń
  16. prezentują się wspaniale! widocznie nie są tylko do tańca przeznaczone ale i do zdjęć! tylko chyba trudno było je zrobić, bo ciemno musiało być, by widoczny był efekt główny :)

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Już kiedyś widziałam te butki, są świetne! :D
    Na pewno cudowne pod względem gadżetów, ale i bezpieczeństwa ! :D
    Super wyglądają :)

    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny efekt, aczkolwiek raczej bym takich nie załozyla :D
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2016/04/again.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt niesamowity, nie powiem, że nie :D podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie moda wraca :)) Widać to szczególnie wyraźnie po ostatnich trendach :D
    Świetne buty, jednak ja osobiście bym ich nie założyła :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad nimi, bo są genialne, ale nie mam pojęcia, gdzie bym w nich wyszła, haha :D Mam skłonność do takich rzeczy, które nie są w ogóle praktyczne, a jednak mają TO COŚ!

    Pozdrawiam, www.justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszędzie szukałam tych butów. ciągle pojawiają się na yt czy na innych zagranicznych blogach i strasznie mi się spodobały :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty wydają się super, tak jak napisałaś do tańca czy na imprezę - genialne ;)

    Choć wydaje mi się, że sam pomysł "świecenia" to raczej nie nowość. Pamiętam, że już w latach 90. w Polsce chodziło się w migoczących adidasach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam sobie je wlasnie kupić i zbieram sie z tym juz kilka miesięcy, ba pewno kupie na lato! Mega post!;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty mnie oczarowały już dawno, i mam zamiar je kupić! Świetny post! ;**
    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zwracają na siebie uwagę!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie się prezentują te buty! Chyba zastanowię się nad kupnem :) Wpadnij do mnie : http://lovfashionplace.blogspot.com :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Te buty są zarąbiste !! :D
    thedorifornia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak też pamiętam jaka była moda na nie a jaki zachwyty ja ktoś takie miał ! Tak jak historia lubi się powtarzać tak samo jak trendy panujące.
    Buty są mega !

    OdpowiedzUsuń