wtorek, 26 lipca 2016

Sukienki na wesele

Zdecydowana większość wesel odbywa się w cieplejszych sezonach, już od kilku miesięcy na wszelkich grupach i forach sprzedażowych można zauważyć zwiększone grono dziewczyn, które szukają idealnej stylizacji na wesele chcąc olśnić swoim wyglądem. Sama będę miała okazję gościć na takiej imprezie już za 2 miesiące, a co za tym idzie - również zaczęłam poszukiwania idealnej sukienki na wesele. Dla wielu mogłoby to się wydawać dość banalnym zadaniem, ale wśród ciągłych stwierdzeń otoczenia "takiej sukienki nie wypada założyć", "czerń odpada, biel też nie, czerwień również słaba, ta jest zbyt jaskrawa, a ta za krótka, ta wygląda na plażową, a w tej Ci nie do twarzy", człowiek może oszaleć. Przygotowałam więc kilka inspiracji, które mam nadzieję pomogą zarówno Wam jak i mi w wyborze tej najpiękniejszej sukienki! Wzorować będę się na sukienkach ze sklepu Sherrylondon, bo wybór jest naprawdę ogromny. Po kliknięciu w zdjęcie przekieruje Was do danej sukienki. Oczywiście dla każdego najodpowiedniejsza będzie inna rzecz, bo każda z nas ma inną budowę. Na Tobie dany model będzie wyglądał cudownie, a Twojej koleżance spłaszczy biust lub kolor totalnie nie będzie pasował.

Najczęściej pojawia się jedna reguła dotycząca sukienek: "biała na wesele odpada!". Faktycznie, czasem dziewczyny wybierają białą tiulową sukienkę, w której wręcz wyglądają jak panna młoda, a to przecież ona powinna być "gwiazdą" na swojej imprezie. W dodatku panny młode ostatnio coraz częściej eksperymentują, czasem zakładają nawet krótkie sukienki, w efekcie na weselu zastaniemy dwie panny młode ;) Jest tyle kolorów, tyle odcieni pięknych sukienek, po co przyciągać sobą uwagę, a raczej swoją niestosowną sukienką? Biel na wesele zdecydowanie odpada, zostawmy ją na swój dzień ślubu!


Skoro klasycznej bieli powiedzieliśmy już stanowcze "nie", co w takim razie z czernią? Mimo że często mówi się, że to kolor żałobny, kojarzący się z pogrzebami i zdecydowanie nie nadaje się na wesołą uroczystość jaką jest wesele, dziewczyny często zakładają czarne sukienki. Czy faktycznie popełniają faux pas? Tak naprawdę wszystko zależy od podejścia państwa młodych. U mnie w rodzinie nikt nie zwraca uwagi na czarne sukienki, a często pojawiają się wśród gości. Odpowiednie dodatki, kolorowa biżuteria, makijaż i rzeczywiście można wyglądać wystrzałowo i z klasą. Jednak wielokrotnie obiło mi się o uszy, że para młoda nie życzy sobie takiego ubioru - źle im się to kojarzy, źle to odbierają. Jeśli wiemy, że mamy do czynienia z takimi ludźmi, warto sobie odpuścić i szukać dalej.

 

Z czym jeszcze powinniśmy uważać? Na pewno z sukniami wieczorowymi. Ogromna ilość z nich wygląda przepięknie, kobiety w takich długich sukniach wyglądają olśniewająco, jednak nie zawsze jest to odpowiednia stylizacja na wesele. W lecie pogoda raczej nie sprzyja takim sukniom. Zdecydowałabym się na nią tylko pod warunkiem, że otoczenie wesela byłoby w podobnym, równie eleganckim, wieczorowym stylu.

  

Nadszedł czas na to, co kobiety w ostatnim czasie lubią najbardziej - "księżniczkowe" sukienki. Inaczej mówiąc to po prostu sukienki mające obcisłą górę i dół uszyty z dużej ilości tiulu. Większość dziewczyn prezentuje się w nich naprawdę super, jednak na weselach spotkamy prawdopodobnie kilkadziesiąt takich księżniczek, sukienki w podobnych modelach są dostępne w większości sklepów.

 


 

Dla kobiet ceniących sobie klasę, które mentalnie "wyrosły" już z bycia księżniczką, jest także mnóstwo prostych koktajlowych sukienek idealnie nadających się na wesele.


 

A jak wygląda Twoja idealna kreacja weselna? :)

13 komentarzy:

  1. Ja za miesiąc jadę po raz pierwszy w moim życiu na wesele i już się nie mogę doczekać tej zabawy! Zamiast klasycznej sukienki zdecydowałam się na elegancki czarny kombinezon, w którym czuję się bosko :)

    W wolej chwili zapraszam do mnie
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na wesele wybieram się w ten weekend i nie kupowałam nowej sukienki, bo mam ich dużo w szafie. Mama mnie przekonywała do białek, ale uważam, że nie wypada iść w bieli, bo to kolor panny młodej. Postanowiłam więc przerobić swoją sukienkę ze studniówki, którą miałam dwa lata temu na sobie. Na plecach miałam jedynie siateczkę, a teraz po prostu krawcowa dorobiła mi do niej plecy. Jest prosta, z cienką warstwą tiulu. Krótka, prosta i dziewczęca, coś idealnego dla młodej kobiety. A te koktajlowe długie suknie są po prostu przepiękne. Ja niestety na takie jestem za niska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uważam, ze biel tego dnia należy do młodej;)

      Usuń
  3. U nas także podobny post, lecz twój wymiata ^^ Ta 10 nas zwaliła z nóg ;3 REWELACYJNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh świetne sukienki! :o


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak biel, odrzuciłabym wszystkie odcienie beżu czy ecru. Jeśli mamy możliwość, zapytałabym pannę młodą w jakich kolorach wystąpi, obecnie często wybieramy w dniu własnego ślubu kolory kompletnie nieszablonowe. Sama na weselach bywałam w czerni, czerwieni, fiolecie, więc nie uważam, aby ostre kolory nie były dopuszczalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, mam tyle sukienek na wesela, a nikt się nie żeni! Co jest z tymi ludźmi xD
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybrałabym prostą sukienkę. Co do czarnej zgadzam się, odpowiedni dobór dodatków np kolorowe szpilki i problem znika. Białej bym nie ubrała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey :) widziałam na vintedzie w wątku, że zamawiasz sporo rzeczy z aliexpress m.in rzeczy adidas, czy new balance. Nie boisz się, ze przesyłkę złapie urząd celny i będziesz miałą problemy..? Marzą mi się takie bordowe NB jak kupiłaś, ale boje się zamówić tylko ze względu na ryzyko przed UC :(

    OdpowiedzUsuń