niedziela, 17 lipca 2016

Współpracuj z Zaful

Na blogach można znaleźć mnóstwo informacji o współpracach, jednak czy wszystkie z nich są prawdziwe? Czy blogerzy zawsze wyrażają swoje zdanie na temat danego produktu, czy może jednak opisują go samymi zaletami, aby "podlizać się" firmie i dostać kolejną paczkę? Nie chcę oceniać wszystkich, jednak zdecydowana większość znajduje się w tej drugiej puli. Dziś postaram się opisać rzetelnie zasady współpracy ze sklepem Zaful. Zacznijmy więc od samego początku.

Kontakt jest jak najbardziej na plus. Często zdarza się, że musimy czekać nawet kilka dni na odpowiedź. W tym przypadku zazwyczaj dostawałam zwrotną wiadomość w ciągu kilku minut, chyba że było to już poza godzinami pracy sklepu. Ogromnym zdziwieniem był czas dostawy przesyłki. Złożyłam zamówienie we wtorek, u mnie było już w poniedziałek, czyli czekałam mniej niż tydzień! Do tej pory paczki wędrowały do mnie zazwyczaj około 3 tygodni-miesiąc. Nie płaciłam nic za przesyłkę ekspresową. Za wszelkie kwestie organizacyjne mogę dać z czystym sumieniem 10/10 punktów!


Wybór produktów był trudny. Do najtańszych nie należą, ale znajdziemy tam sporo w ostatnim czasie modnych rzeczy, więc jest w czym wybierać. Niestety nie trafiłam z kombinezonem. Koronka z przodu odstaje jakby była za długa. Mogłabym narzekać, że odstaje ogólnie w biuście, jednak identycznie wygląda modelka na stronie, więc pewnie "tak się teraz nosi" ;) Nie układa się tak ładnie jak na zdjęciach, choć może gdyby porządnie zaprasować wszystkie zgięcia w odpowiednim ułożeniu, wyglądałby tak samo. Materiał... niestety typowo chiński. To zupełnie nie mój styl, mam nadzieję że posłuży komuś innemu.





LINK do kombinezonu: TUTAJ

Kolejną rzeczą był naszyjnik w kształcie piórka. Wygląda super, choć pewnie niedługo sczernieje. Każdy z 5 elementów widocznych na zdjęciu jest ruchomy. Długo się nim nie nacieszyłam, bo skradł serce mamy i przejęła go od razu, kiedy go zobaczyła :) Będzie na kilka razy i pewnie niedługo trafi do kosza, wykonanie niestety nie zachwyca.







Link do naszyjnika: TUTAJ

Drugim kombinezonem jestem natomiast zachwycona. Materiał jest bardzo przyjemny. Nie jest z typowo chińskiego, sztucznego, śliskiego materiału, ten jest oddychający, ciało się nie poci, przewiewny, idealny na lato. Z rozmiarem również udało mi się trafić. Wszystkim się podoba, cieszę się że mój wybór padł właśnie na niego. I jak najbardziej jest wart swojej ceny!
Na zdjęciach poniżej zauważycie także zestaw bransoletek i okulary. Bransoletki chyba jak z każdego innego sklepu tego typu. Są w porządku, choć na moją rękę mogłyby być nieco węższe. Okulary wyglądają fajnie, dość porządnie wykonane, niestety nie trafiłam z kształtem, więc powędrują w świat.Spróbuję znaleźć inne tego typu :)









To chyba najbardziej udana współpraca w przeciągu kilku lat blogowania, dlatego z czystym sumieniem polecam Wam zarówno zakupy w sklepie jak i samą współpracę. Wystarczy przejść do zakładki "Contact Us" na samym dole. Jeśli macie pytania, piszcie w komentarzach. Postaram się na każde odpowiedzieć.

35 komentarzy:

  1. Tez współpracuje z ta firma i jest moją ulubioną! Kontakt ze sklepem super+szybka przesyłka. Fajnie ze napisałaś szczerze o materiałach z jakich rzeczy są wykonane. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten biały kombinezon jest niesamowity!! Naprawdę robi wrażenie :)
    Również współpracuje z tą firmą, ale szczerze mówiąc... - bardziej chwalę sobie współpracę z SheIn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon jest idealny :)
    Fajna ta współpraca z tą firmą :3


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi kombinezon faktycznie jest genialny :) Chociaż pierwszy też niczego sobie.
    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski kombinezon cudny ;)
    Widzę, że sporo dziewczyn współpracuje z tą firmą ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten drugi kombinezon jest przepiękny. Ja ogólnie jestem zakochana w kombinezonach i to zawsze jest pierwsza rzecz, której szukam w jakichkolwiek sklepach.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta firma, może i napiszę do nich :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten drugi kombinezon jest przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sie oba kombinezony mega podobaja!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. POmimo pierwszego kombinezonu trzeba przyznać, ze paczka całkiem udana. :) Ciekawe dodatki.:)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi niestety też się czasami trafiły buble. Część z nich wylądowała w koszu na śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi niestety też się czasami trafiły buble. Część z nich wylądowała w koszu na śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten granatowy kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubrania są świetne, duży plus że napisałaś szczerze ocenę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ubrania, dobrze że napisałaś szczerze co sądzisz o tych ubraniach "*
    Zapraszam na mojego bloga Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten ostatni kombinezon jest wystrzałowy! ♥
    A co do naszyjnika - pomaluj go lakierem bezbarwnym, nie powinien sczernieć. Przynajmniej nie tak szybko

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz czytam szczerą ocenę dotyczącą współpracy. Ja nie zamawiam w takich sklepach ubrań, bałabym się. Ale oba kombinezony są bardzo ładne, i ładnie się prezentują na Twoich zdjęciach ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Różnie to bywa z tymi współpracami... Sama zauważyłam, że wielu blogerów lubi podlizywać się firmie, ale być może dobrze na tym wychodzą.
    Co do Twoich ubranek i biżuterii to jestem zachwycona niebieskim kombinezonem i wisiorkiem! Obydwie rzeczy są mega ładne, a w kombinezonie naprawdę Ci do twarzy i świetnie leży! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny ten granatowy kombinezon :)
    Pozdrawiam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. współpracuje z zaful od jakiegoś czasu,jestem bardzo zadowolona,dobra jakoś ubrań i super kontakt z firmą :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No niestety z tą jakością ubrań chinskich tak czasem bywa, ciuchy często wyglądają zupelnie inaczej, niż na zdjęciach- z rozmiarowką też jest różnie...
    szkoda, że ten bialy kombinezonik jest kiepski- bo prezentuje się na prawdę ladnie :)

    Dobrze, że przynjamniej ten drugi Ci się trafil- świetnie w nim wyglądasz :)
    Bransoletki też są super- chyba jak każda kobieta sroka uwielbiam takie błyskotki hehehe

    OdpowiedzUsuń
  22. Często spotykam się z wpisami, gdzie blogerki relacjonują swoje współpracę, i mimo, że zapewniają, że ich opinia jest szczerza często wygląda to na sztuczne i przesadzone. Twoja opinia wygląda na szczerzą!
    Mi przypadł do gustu pierwszy kombinezon ,ale jeśli jest z nieprzyjemnego materiału to chyba podziękuję.
    Obserwuję.
    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Granatowy kombinezon i okularki najlepsze ;) Niestety minusem kupowania przez internet jest to, że nie możemy dotknąć i "zmacać" materiału z jakiego jest wykonany ;) Obserwuję ;)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podoba mi się ostatni kombinezon :) szkoda, ze nie mają takich szortów :) zamowiłabym ze dwie pary :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przynajmniej połowa blogerek robiących recenzje, stara się aby była ona pozytywna, żeby przypodobać się firmie więc wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  26. ehhh niestety te sztuczne zachwalanie produktów przez blogerki jest za bardzo popularne. Obserwuję blogosferę od kilku dobrych lat i zawsze te współpracę to dla mnie kwestia bardzo mylna. Nie powinno się zachwalać czegoś z czego nie jesteśmy zadowolone. Fakt, ten pierwszy kombinezon nie wygląda dobrze...mimo wszystko kiedyś widziałam chyba identyczny na innym blogu. Dziewczyna się zachwycała mimo że nie wyglądał na niej powalająco. Cieszę się że masz swoje zdanie. Co do biżuterii...ładny ten wisior, szkoda że na parę razy. Cóż, tak to już bywa ze sztuczną biżuterią :<

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten drugi całkiem fajny :d
    Z jakością bywa różnie, czasami totalna szmatka a czasami perełka ;)
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Oba kombinezony wyglądają uroczo! Bardzo podoba mi się asortyment tego sklepu, mają tam świetne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten biały kombinezon nie jest taki zły, ładnie w nim wyglądasz :) Bardzo podobają mi się też bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeeejuś wiesz zakochałam się w tym granatowym kombinezonie! Twoja opinia na temat współpracy jest bardzo szczera i zostaję na dłużej! :)

    www.majkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mogłabyś napisać jeszcze jak jest z rozmiarówką?:) Czy S to faktycznie S czy sa rozmiary bardziej zawyzone?
    Dzieki za odp :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacja ! Cudowny sklep, genialnie Kochana ! ❤

    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń