czwartek, 22 września 2016

Jesienna szafa - inspiracje StyleWe

Nie ma co ukrywać, jesień już do nas przyszła - zarówno kalendarzowa jak i w pogodzie. Krótkie spodenki pora schować na dno szafy i znów zaprzyjaźnić się z ciepłymi swetrami, bluzami, kurtkami. A co oznacza "ciepłymi"? Niekoniecznie grubymi. Nie zapominajmy o tym, że gruby akrylowy sweter nie da nam tyle ciepła co cieńszy sweter z wełną w składzie. Przed zakupem danej rzeczy warto spojrzeć na metkę.

W mojej szafie przeważa ilość narzutek, kardiganów, rozpinanych bluz, czyli wszystkiego co mogę zarzucić na siebie, kiedy na uczelni zrobi mi się zimno, lub w przeciwnym wypadku mogę bez problemu to zdjąć. Nie lubię ubierać się "na cebulkę", mimo że dla wielu to najlepsze rozwiązanie :)

Zrobiłam mały przegląd sklepu StyleWe.com. Znajdziecie tam mnóstwo wygodnych bluz które prezentują się naprawdę fajnie, ale ja w tym sezonie odpuszczam już sobie kolejną porcję tej części garderoby. Pora na coś nowego!
Wełniana narzutka w stonowanych kolorach powinna pasować do każdego charakteru, do większości stylizacji, ale przede wszystkim ma w składzie aż 70% wełny! W rzeczach tego typu na pewno nie zmarzniemy. Żółty, również wełniany, płaszczyk podoba mi się ze względu na kolor - czasem fajnie nadać koloru tej jesiennej wszechobecnej szarości.

 
          Szara narzutka                       Żółty płaszcz

Jednak moją jesienną miłością są swetry. W sieciówkach wciąż nie mogę znaleźć tego wymarzonego. Wszystkie są albo cieniutkie, albo z golfem którego nie znoszę, albo w jakieś okropne wzory. Może polecicie jakiś sklep, nawet internetowy? ;)

 
          Sweter 1                               Sweter 2

    
   Sweter 3                               Sweter 4

Chowając się pod kocem i kolejną warstwą ubrań, nie powinnyśmy zapominać, aby choć od czasu do czasu pokazać swoją kobiecość. Warto mieć w swojej szafie także sukienkę z długim rękawem!

 
              Sukienka 1                    Sukienka 2

A jakie jest Wasze jesienne must have? Dajcie także znać czy ten sklep przypadł Wam do gustu!

10 komentarzy:

  1. świetny asortyment ma ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kanarkowy płaszczyk super :) ja średnio przepadam za swetrami, noszę jak muszę mam ich mało w szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uh uh kocham płaszcze <3



    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/narzutka-czerwonoczarna-krata-ciepo-w.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterki są cudowne! I płaszczyk żółty też, idealnie doda koloru do szarości i pluchy, która nas czeka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółty płaszcz jest śliczny <3

    http://wiktoriagoczol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle pieknych jesiennych ciuszkow.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że coraz ładniejsze robią te ubrania :) CHyba nie powinnam oglądać tylu blogów i inspiracj, bo później wariuję i wydaję wszytskie swoje pieniądze na ciuchy :) Ostatnio przed wyprzedażami wzięłam pożyczkę w Credy https://www.credy.pl/pozyczki-dla-bezrobotnych/ i wszystko wydałam na promocje! ALe nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń