poniedziałek, 17 października 2016

Marzy mi się domek w górach...


Marzy mi się domek w górach, własny domek w górach.
Taki, co po wyjściu na balkon da mi to poczucie, że stoję w chmurach.

Jesienna depresja? To zdecydowanie nie dla mnie. Wyjątkowo nie tym razem. Zmotywowana do nauki, pracy nad sobą i swoją przyszłością, coraz bardziej realistycznie patrzę na swoje plany i marzenia. Chcę, mogę, a co najważniejsze - potrafię. Zagadnienia na uczelni były jedną wielką zagadką, a wystarczy do nich przysiąść i się skupić. Marzenia? Jedynym problemem są pieniądze, a i w tym temacie bywało gorzej. Najpierw samochód, później podróże, a w końcu i wspomnianego domku w górach się doczekam. A co najważniejsze, zapracuję na to wszystko sama. Wierzę w to, a Ty musisz uwierzyć w siebie. Każdy, naprawdę każdy cel jest do osiągnięcia. Masz go na wyciągnięcie ręki.

W ostatnim czasie przeczytałam mnóstwo postów jaka jesień jest okropna. Ciągle słyszę narzekania w tramwajach, na uczelni. Sama też nie znoszę tej pogody, ale przecież nie powinna nas ograniczać :)
Dziś zostawiam Was z tymi kilkoma słowami motywacji.

xxx W ostatnim czasie dostaję sporo pytań - czasem w komentarzach, zazwyczaj bezpośrednio przez email czy FB. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące blogowania czy spraw pozablogowych, piszcie! Już niedługo będziecie mogli zobaczyć post z odpowiedziami na każde z nich. xxx





Ponura jesień uświadomiła mi jeszcze jedno. Byłam dla ludzi, których nie było dla mnie. Tak się przyzwyczaiłam, tak było dla mnie normalnie. Być na każde skinienie, nie zwracając uwagi na swoje dobro. Nie ma nic gorszego niż pogrążenie się w takiej relacji. Nie bój się zmian, są dobre. Kiedy inni pogrążają się w jesiennej szarości, Ty zdobądź się na coś nowego!

Czasami musisz zniknąć. Odwrócić się na pięcie i zobaczyć świat bez niektórych osób. Jeśli ktoś Cię nie docenia, nie stój obok, nie uśmiechaj się jak w taniej produkcji i nie połykaj tłumionych łez, po prostu odejdź. Daj temu komuś szansę na zobaczenie życia bez Ciebie, bez Twojego śmiechu, humorków i ciągłych rozmów. Nabierz szacunku do samej siebie, nie pojaw się w tym samym miejscu co zawsze. Daj komuś szansę zatęsknić...

25 komentarzy:

  1. Dokładnie! Jeśli chcemy możemy wszystko :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań na dłużej <3
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jesteś ! <3 Zapraszam na nowy post ! http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Post trafiony w sam raz w moje problemy. Dziękuję! Damy radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesz się, że Ciebie jesienna chandra nie łapie takie śliczne włosy!!


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-oh-oh-twinkledeals-3.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pytanie :) W jaki sposób zarabiasz będąc studentką? Wymienione przez ciebie auto i podróże do najtańszych nie należą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny! Nie ma to jak taka dawka motywacji w poniedziałek. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Ania,

    właśnie znalazłam Cię na grupie Blogerzy. Jestem 44-letnią mamą trojaczków i spokojnie mogłabym być Twoją mamą, więc nie wiem, czy w ogóle będziesz zadawać się z taką starą babką ;-)

    Cieszę się, że jeszcze są młodzi ludzie, którzy cieszą się prawdziwym życiem, a nie tylko smart phonem. Rozwijaj i realizuj marzenia, trochę starsza pani trochę o tym wie :-) Warto.

    Pozdrawiam,

    Carolin

    A tutaj link do mnie

    http://www.multilady.pl/index.php/pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. https://www.youtube.com/watch?v=eumEuK1sD90

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie tak, ja również jestem zdania, że wiara w siebie może zdziałać wiele, a jeśli się chce można osiągnąć wszystko! ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja jesień póki co również nie jest najgorsza. Całkiem przyjemnie za oknem, wcale nie ponuro, nie za zimno... tak to ja lubię! :)
    A Ty tak ładnie wkomponowujesz się w jesienne krajobrazy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz. Podobają mi się twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia i ciekawy post :)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie można promować bloga, żeby był tak popularny jak Twój? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie jesień nie jest okropna. Mimo, ze wpadam w rutynne przemyślenia, lubie jej klimat :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubię jesień :) co do swoich humorów to czasami mam powera i mogę dosłownie wszytko, a niekiedy brakuje mi sił by wgl wstać z łóżka :/ pracuje nad tym :)

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ćwiczysz coś że jesteś taka szczupła?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz, do twarzy Ci w szarościach i świetne rajstopy. Piękny szal. Masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie obecnie wiele zmian :D
    Niech zyje jesień! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś prześliczna! Dla mnie jesień jest ulubioną porą roku, ale niestety też zaliczam się do osób, których ta pora dobija. Jednak więcej jest plusów niż minusów :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny rudzielec z Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń