wtorek, 1 listopada 2016

NieHalloweenowy post


Gdzie się nie obejrzę tam Halloween. Na ulicy, w pubie, w telewizji, na blogach. Dla niektórych to świetny zwyczaj, dla mnie zdecydowanie zbyt nudny, jeśli jest tak wszechobecny. Zapraszam więc do przeczytania czegoś w nieco innym klimacie.

Ponury klimat jesieni czy melancholijne przemyślenia często łączące się ze świętem zmarłych jeszcze mnie nie dorwały. Wręcz przeciwnie, moje myśli krążą wokół przyjemnych tematów - Sylwestra, a w wolnym czasie tworzę już listę prezentów świątecznych dla najbliższych. Zdecydowanie nie lubię zostawiać takich rzeczy na ostatnią chwilę. Uwielbiam obdarowywać innych, a w ciągu jednego miesiąca na pewno nie udałoby mi się ogarnąć wystarczającej ilości funduszy. A wy, rozkładacie wydatki na prezenty w czasie? :)

Dzisiejszy niehalloweenowy post nie będzie typowo tematyczny, lecz odpowiem na kilka pytań, które zadaliście w ostatnim czasie. Zacznę od tego, na które odpowiedź będzie najprostsza:




Ćwiczysz coś że jesteś taka szczupła?

Karnet na siłownię przez całe życie miałam łącznie przez nie więcej niż 1,5 roku. Przygodę z bieganiem skończyłam jeszcze w gimnazjum. Obecnie od 4 miesięcy nie ćwiczę totalnie nic. Nie ma się czym chwalić, ale nawet nie odżywiam się zdrowo. Jem co popadnie i co lubię. O mojej wadze rozpisałam się więcej w poście "Mam anoreksję i dobrze mi z tym".

Gdzie można promować bloga, żeby był tak popularny jak Twój? :)

Nie uważam, żeby mój blog był popularny. W blogosferze jest ogromna konkurencja i ciężko się wybić, choć faktycznie zauważyłam, że w ostatnim czasie zagląda tu zdecydowanie więcej osób. To dość obszerny temat, który chciałam poruszyć w osobnym poście, ale podrzucę kilka wskazówek. Większość wejść na mojego bloga pochodzi z Facebook'a. Nie wykupuję reklam, po prostu wrzucam link na różnych grupach - zarówno blogowych, jak i raz na kilka tygodni na grupy o zupełnie innej tematyce (pamiętajcie, aby stosować się do regulaminów i nie spamować!). Dużą popularność przynosi mi także serwis DDOB. W tym przypadku musimy mieć naprawdę dobry temat, aby nasz post był promowany i przynosił ze sobą dużo czytelników. Zauważyłam, że więcej wejść, komentarzy i nowych obserwatorów pojawia się, kiedy komentuję inne blogi. Jednak komentując je naprawdę czytam cały post, a komentarze są często na kilka linijek, a nie dwuwyrazowe. Takie rzeczy naprawdę się ceni! Tak naprawdę to jedyne miejsca, gdzie promuję bloga, ale samo to nie da nam "popularności". Jeśli interesuje Cię rozwinięcie tematu - zaglądaj tutaj, w listopadzie pojawi się rozwinięty post na ten temat:)





W jaki sposób zarabiasz będąc studentką? Wymienione przez ciebie auto i podróże do najtańszych nie należą... ;)

Auto, podróże i inne większe wydatki są raczej kwestią długiego oszczędzania, a nie "miesięcznej wypłaty". Nie pracuję na etacie. Odkładałam z wakacyjnej pracy czy okazyjnych prezentów (urodziny/święta), ale z tego oczywiście takiego budżetu bym nie uzbierała. Kiedyś na blogu pojawił się post Jak zarobić w internecie?. To moje sposoby na dołożenie małych kwot do moich oszczędności. Bloga prowadzę 2.5 roku, więc i on jest czasem źródłem dochodu. Zdarzyło się też zarabiać na instagramie. Ostatnio całkiem nieźle dorobiłam sobie na polecaniu produktów z Aliexpress. Oprócz tego raz w roku wpada zwrot podatku i to chyba tyle z moich zarobków. Kluczem do sukcesu w moim przypadku jest przede wszystkim skrupulatne oszczędzanie, choć faktem jest że trzeba mieć też co oszczędzać.



20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post! I nie dziwię się, że dużo osób odwiedza Twojego bloga. Widać, że dajesz z siebie wszystko i robisz to prosto z serca, a nie dla korzyści :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie prezentuje się plaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny taki post inny niż u wszystich. Pytania i odpowiedzi ciekawe :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci że na blogach to mnie dmenerwuje.Obchodzę to święto ale powiem ci że mi też się to znudziłl.
    Śliczny sweterek!Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek weszła w link pozostawiony na Facebooku przez...zdjęcie. Masz tak magiczny uśmiech, że nie potrafiłam zatrzymać ochoty na odwiedziny. Całe szczęście treść też mnie nie zawiodła, nie tylko tego wpisu. Faktycznie, w końcu trafiłam na „Trzeźwy Umysł” w Blogosferze. Pamiętam swoje początki, też zastanawiałam się, jak sprawić, aby mój blog był bardziej popularny i widzę, że mamy te same wnioski – wrzucanie linków na Facebooka to jedno, ale zostawienie komentarza, na którego widok autor się uśmiechnie to klucz do sukcesu. Nie uciekniemy od „jednozdaniowców” i nachalnych reklam, ale cóż...zawsze może dzięki temu pojawi się ktoś, kogo blog stanie się naszym ulubionym? ;)

    Życzę Ci magicznego dnia,
    http://kobieta-czarujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę jesteś śliczna . Piszesz ciekawe posty :)
    Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania paleta cieni Kylie Jenner
    https://indiesan.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-paletke-kylie-janner.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie, wyjątkowo inny post niż te które czytałam w ostatnim czasie. ;)
    też mnie osobiście denerwują komentarze jednozdaniowe rzucone w nawiązaniu do ostatniego zdania bądź też kompletnie bez niego. najbardziej kiedyś mnie ubawił komentarz chwalący moją fantastyczną stylizację mimo iż tematem notki były zachody słońca. ;))
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już powoli zaczynam się rozglądać za prezentami świątecznymi :) również wolę sobie rozłożyć wydatki w czasie, żeby nagle w grudniu nie przeżyć szoku :)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam szare płaszczyki ;) sa naprawdę mega i pasuję dosłownie do wszystkiego ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem u Ciebie pierwszy raz, a już wprowadziłaś pozytywną energię :)
    Lubię takie posty!
    Podobnie jak Ty myślę już o grudniu.. jednak przed nami cały listopad!
    Podoba mi się Twoja odpowiedź na pytanie o fundusze i szczerze podziwiam :) Sama też jestem studentką, świeżo upieczoną i właśnie rozglądam sie za pracą, aby mieć na podróże, w końcu Tajlandia sama się nie spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś jedną z niewielu blogerek udzielających się na grupach, która potrafi pisać składnie i z sensem. Dzięki temu, odkąd tu przyszłam pierwszy raz, stwierdziłam, że będę wracać. To tez może być powód Twojego sukcesu, bo myślę, że nie jedyna mam takie wrażenia, ale czekam na "rozwinięcie tematu" :)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisałaś o swoich funduszach - też uważam, że warto oszczedzać na swoje marzenia (i smama tak robię)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się to, że tak długo piszesz i poruszasz w swoich postach kilka tematów, na dodatek dodajesz świetnej jakości zdjęcia ^^ Nie dziwie się, że tyle osób chętnie wchodzi na twojego bloga. Sama obserwuje Cię od dawna i często wchodzę poczytać Twoje nowe posty ;) Pozdrawiam ^^
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetny blog ;) Jestem tu po raz pierwszy i nie ostatni :) Z przyjemnością odwiedzę cię jeszcze raz :*

    Obserwuje i pozdrawiam : https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również jestem tu po raz pierwszy i od razu obserwuję. Czekam na post z promowaniem ;) Śliczny płaszczyk, lecę przeczytać Twój "jak zarabiać w internecie". Pozdrawiam.
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na ten listopadowy post na temat promowania bloga. Swietnie go prowadzisz. Widać, że wkładasz w niego całe swoje serce.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja totalnie z innej beczki JAKIE MASZ PIEKNE WLOSY <3 jaram się Twoja urodą <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post. Najbardziej jednak czekam na oddzielny odnośnie promocji bloga itp.
    Zapraszam do mnie!
    http://poetamati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Porządnie, konkretnie i z sensem :D Nawet jak na anty haloween (a jestem jego fanką) to jestem zachwycona :D
    4kajko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń