piątek, 19 maja 2017

Kiedy ambicje biorą górę...



Zdarzyło Ci się kiedyś chcieć czegoś tak bardzo, że wręcz oczywiste było, że to po prostu nie wyjdzie? Nawiązując do słynnego cytatu "chcieć to móc" - coraz częściej przekonuję się, że jednak to nie takie łatwe. Kiedy dopadł mnie kryzys: nic nie mam, nic nie robię, nagle zachciałam wszystkiego na raz. No bo czy to taki problem studiować dziennie, wyrobić praktyki studenckie, iść popołudniami do pracy i chodzić 4 razy w tygodniu na siłownię, w dodatku mając w grafiku spacery z psem codziennie po południu i wieczorem? Pewnie część z Was śmieje się pod nosem mówiąc, że da się zrobić jeszcze więcej. Mi pierwszą przeszkodę rzuciło już znalezienie praktyk. Niestety nie wpadłam na to, że szukając praktyk studenckich powinnam mieć już doświadczenie i być w pełni dyspozycyjna. 
Emocje znowu wzięły górę i zamiast skupić się na jednym, przegrałam z ambicjami. Czasu wciąż brakowało, a z każdym dniem liczba pomysłów wzrasta. Blog jest doskonałym miejscem, aby te pomysły zrealizować. Nauka, siłownia, pierwsze kroki z autem... to jedne z wielu tematów, w których w ostatnim czasie zgłębiłam ogromną wiedzę, a znalezienie wszystkiego w jednym miejscu w internecie było praktycznie niemożliwe. Jeśli czytasz mojego bloga - napisz proszę w komentarzu ile masz lat. To zdecydowanie ułatwi mi wybór który z pomysłów będzie najchętniej czytany.



5 komentarzy:

  1. 20 lat, nie mam bloga ale czytam Cię od dawna :) sama mam zamiar kupić auto, chętnie o tym poczytam. Tematy fit też będą super, zbliża się sezon haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ♥
    Zgadzam się z tematami fit!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 17 lat :D
    Pięknie :*

    http://rilseee.blogspot.com/2017/05/promienie-sonca.html

    OdpowiedzUsuń