niedziela, 3 listopada 2019

Jestem influencerką!


Tak dawno mnie tu nie było! Minął już prawie rok. Rok bez bloga, który powstał... ponad 5 lat temu.
Sporo przez ten czas się pozmieniało. Pamiętam, kiedy zaczynając - ukrywałam bloga przed wszystkimi. Bycie blogerką? Co to w ogóle jest? Internetowy pamiętniczek? Po co to komu? Aż tak Ci się nudzi? 
Lubiłam wyrzucić w internecie to, co leżało mi na sercu. Uwielbiałam pisać. Ba, były nawet osoby, które uwielbiały to czytać! Niewiele osób z mojego "realnego życia" wiedziało o tym internetowym. Bo to wstyd. Bo głupio. Bo w internecie mogłam wylewać prawdę, która na co dzień była przeze mnie skrupulatnie ukrywana. Od pewnego czasu wolę jednak zatrzymać wszystko w sobie. 
Blogi stały się w większości miejscem komercyjnym. Prawdziwość zakryta pod stertą reklam, filtrów i tekstów pod publikę. Ukrywanie bloga? W tych czasach? Teraz to ogromny atut!

- Gdzie pracujesz?
- Jestem influencerką! 

Czy bycie blogerem, influencerem, można nazwać pracą? Oczywiście, że są osoby, które wkładają w to całe serce. Ogrom czasu, energii, spory budżet, aby wszystko dopracować. Mają pomysł na siebie, a co więcej - robią wszystko po coś. Niekoniecznie wyłącznie dla pieniędzy. Są influencerami, bo wywierają pozytywny wpływ na swoich czytelników. Wywierają emocje. Prawdziwe reakcje. Social media zakopane są jednak po uszy także tymi pozostałymi - którzy próbują wszystkiego na siłę, bo to teraz modne. Chyba nie pasuję do tego świata. Chyba już nie potrafię być tutaj sobą. Pora podjąć próbę powrotu do rzeczywistości. 
PS. To dużo prostsze, kiedy ma się przy sobie tego cudownego biszkopta! :)





4 komentarze:

  1. No ja myślę, że takie profesjonane prowadzenie profilu influencerki to wbrew pozorom praca na pełen etat :D a popyt tworzy podaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloger to też już jest jako zawód od tamtego roku czy jakos wcześniej, urocze zdjęcia :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "
    We hope to add to the comment feed roll and we are from the Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Best Curry Puff in Singapore

    2.Top 10 Best Nasi Padang in Singapore

    3.Top 10 Best Fishball Noodles In Singapore

    4.Top 10 Best Laksa in Singapore

    5.Top 10 Best Soy Bean Curd In Singapore"

    OdpowiedzUsuń